Sunday, August 10, 2014

Dunno what to say

Semalam .

Hari Sabtu . Majlis reception schoolmate aku from standard school sampai lah secondary school. Pernah satu kelas dengan dia kot masa sekolah rendah dulu.. tak ingat bila . Tak rapat mana pun , kenal-kenal macam tuh je. Sekolah menengah kelas sebelah-sebelah je. Dia kelas Sains Tulen , pandai lebih dari aku. Aku? Sains Sukan je. Hiks xD

Pergi majlis dia pukul 1 tengahari . Wuu , theme dia Purple lah.. Nak bagitau sebelum terlupa , dia nikah dah lama ~ baru buat reception semalam . Paling SPECIAL ! She and her husband "bercinta lepas berkahwin" . Terkejut jugak bila dapat tahu dia dah nikah memula.. usha punya usha dorang meet and then nikah..dan bercinta after that.. Sweetnya ~ 

Hope lah korang punya wedding everlasting and till Jannah Firdausi . InsyAllah .


Syafiatul Afifah bt Osman , congratulation babe ! comelnya kau.. macam baby doll . Hiks..


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Malam semalam.

Tengah scroll punya scroll news feed Facebook tertiba aku nampak .tiba-tiba lah dol. Tertiba apa? Tertibai kang jadinya.. K. Tetiba aku nampak status sorang mamat ni , boyfriend member sekolah aku jugak. Eh , sekarang official dah jadi Fiancé kawan aku tu.



Nazri w/ Asriyah

Ehh sweet jelaa aku tengok korang ni. Tak banyak kontreversi . Relax tenang je tup-tup dah tunang.. Kang senyap-senyap dah buat majlis . Majlis nanti jangan LUPA jemput mak ye , mak dah jealous sangat nih tengok kawan ramai dah melangkah setapak demi setapak nak bini masjid.. BINA lah ! syaitonirojim lah setan yang kacau aku menaip nih.. madah nak typo je.. Ish.. spoil .

Suka tu suka jugak.. Aku ni selalu naw naw berangan bila lah aku pulak nak naik pelamin dengan Jad. Buuu ~ kerja tak reti nak menyimpan duit mcm mana nak kahwin ye dak?? Haha.. honestly mmg aku BOROS nak buat camne kan ~ Nafsu wehh nafsuuuuuu ! 

Tiap kali berangan tu mesti terlintas dekat fikiran macam mana gaya n ghuper aku bila nikah n reception nanti.. Pakai baju apa , theme apa , kena ke tak aku nanti.. Yelaa , kau tengok lah aku ni macam mana kan.. Dah lah badan kecik macam budak Standard 3 , gemok ? mungkin . Comel terlebih .. Kelakar pulak . Macam budak kecik terpaksa kawin . Jad tu dah lah tinggi bebenaw .. aku ni berdiri celah-celah ketiak je.. Adehh macam adik ngan abang gayanya ~ kah..kah..kah..!

Takpe , nanti wedding aku pakai heel 8 inch ! nasib lah kalau aku terguling ke tergolek ke .. Aku suruh je Jad paut aku kuat-kuat.. Peduli apa aku ! Ngeh..ngeh..ngeh.. Tak sabarnya nak kawin wehhhhh ~


Jad Danial , pls lamar I cepat-cepat.. Nanti takut mak cari orang lain kahwinkan I camne (>.<")




No comments:

Post a Comment