Thursday, August 7, 2014

7 years


Trend 2014 kot gambar raya macam ni. Entah siapa agaknya yang mulakan , boleh pulak kitorang terjebak sekali . Kihkihkih . Dorang ni classmate aku masa Form 3 dulu . Form 3 tahun 2007 , duduk kelas terpinggir dari kelas lain . *Tak bermakna kelas kitorang ni kelas tercorot okay , cuma tu lah.. kelas ketiga tp kena pinggir jauh dari bangunan sekolah. Tsk tsk tsk.. sedih bhaiiiii. Alaa , sedih dia kejap je.. dia punya haruk dia kemain lagi ehh. Untung gila duduk dlm satu kelas yg jauh ni , buat apa pun jauh dari pandangan cikgu.. Tengok jelaa background gambar tu cukup , nampak HORROR kan? Haha. Well , tahun paling terjal aku jd student tahun 2007 ni lah . xD

7 tahun babe. 

Alhamdulilah , kitorang tak pernah lost contact . Cuma jarang gila dapat jumpa . Maklum lah , den ni takde transport , nak kemana pun susah . 7 years after baru lah aku dapat jumpa dengan Azlinda (baju hitam) semula! Dia satu-satunya org yg aku tak pernah meet lepas abis Spm.. Pehh! memendam rindu sampai tak nak lepas bila berpeluk babe! Haha.. gila rindu wehh.. 

7 tahun .

Satu jangka masa yang lama .. macam-macam boleh berlaku dlm jangka masa tu . We all masih SINGLE ~ Upss ! sorang dah jadi bini orang lahh.. terlupa pulak ! Faiza (hairdo) dah selamat jadi wife orang bulan 5 haritu..hikhik. Lepas ni turn sape pulak weh? Aku confirm lama lagi . Before tu ! terlupa pulak nak intro cik mek molek-molek belaka nih.. Excited sgt sampai lupa semua benda..

Memperkenalkan... model-model yang perasan cun , except aku sebab aku comel .. Kahkahkah !

Dari belakang ; Faiza (mama) , Eiyra (buntat)
Depan ; Faten (ibu) , Azlinda (Inda) , Me (kecik)



Ha... nampak ? siap ada gelaran masing-masing lagi. Aku pun dh tak ingat mcm mana boleh dpt gelaran tu , idea siapa pun aku dah tak ingat.. Yelaa , dah 7 tahun punya cerita.. hikhik. Kecik tu opkos lah , sebab aku nih kan kecik molek , comel lotey gituuu.. Aku jealousss sebenarnya ! sebab aku masih gelap , tak dapat nk beats dgn keputihan kulit dorang.. tengok lah muka aku yang gelap gulita tu. ishh ! kena cari cara supaya cerah bak bidadari mcm ni. Mesti! mesti! Hahaha.

Fyi , aku baru balik kerja.. tak sempat nak mandi terus gerak pergi jumpa dorang.. mana tak nampak kusam macam orang sakai! hihi.. busuk masam selamba je peluk-peluk orang wangi kan. Tak malu betei.. Haha!








No comments:

Post a Comment