Monday, August 18, 2014

Boncit Kepoh

Hai.

Hari ni Isnin .. 18/8/2014 adik aku selamat pergi PLKN Kem Pagoh , Muar . Huwaa ~ rindu kau lah dik. Hope so kau boleh jaga diri kat sana.. Jangan nakal-nakal ! Hmm , kau dah lah kenit . Comel pulak tuh .. elak kau kena bully je kat sana.. Hishh. Mintak-mintak dijauhkan lah .


GOOD BYE . Will miss you my Baby (T_T)


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Semalam . Sempat ber"whatsapp" dengan si cantik Elyani Ahmad @KakDarra , gegirl abg Eijan aku tuh. Dah lama tak bergossip lah katakan.. Nok tanya khabor pun fikir gossip je akak aku nih.. Ish. Bagi buku lima kang baru tau. Kehkeh. Gossip punya gossip tetiba terselit..............




6 hb aritu ada lah buat majlis makan-makan sikit. Ala-ala buat open house gituuu celebrate Birthday mak aku yang ke 60 tahun.. Nak dipendekkan cerita lah kan.. refer pada gambar tu nampak tak abang aku ni rupanya kepochi gak pasal aku? Tak sangka concern gak dia pasal aku ngan si gemok.. Mihmih. Si gemok datang pun sebab mak aku yg invited dia. Mak aku sekarang ni pun kemain lagi menanya pasal Jad je.. itu lah ini lah.. Memang lah aku relation dengan dia.. Relax ye mak , anak mak ni lama lagi nak kahwin.. nak capai dulu apa yang diimpikan. Bisnes ouhh bisnes.. Tak sabarnya nak jadi businesswoman yang berjaya sebelum umur aku 25. Sempat ke? InsyAllah.




No comments:

Post a Comment