Friday, June 20, 2014

Kemalasan

Hai . Hoi . Eh , Assalamualaikum !

Huh.. bila kemalasan tuh dah jadi sebati dalam diri memang susah nak kikis erk ? Entah lah . Jawapan aku TIDAK! Kenapa pulak tak ? sebab aku bukan malas , tapi aku dah tak berapa nk active kan blog aku nih. Terlupa jawapan yg paling tepat! kihkihkih. Upss , terover pulak :p

Okay lah setelah beberapa dekad empat musim berganti berlalu dan bla bla bla .. baru aku teringat nk hupdate entry aku. Nak tau kenapa ? macam biasa lah.. bila dah terasa kesunyian.. kat sini lah tempat aku meluahkan perasaan . Ahh , sadis pulak rasanya :(

Haihh.. susahnya nak memulakan cerita . Dalam hidop ni ..hidup* orang kata tak elok selalu mengeluh. Kalau masalah selalu datang bertimpa , nak sekali mengeluh tak boleh ke? Mesti lah boleh kan. So , bagi lah aku mengeluh kejap. *Sigh*

Life so far so good .

Good ? yeah . Maybe lah sangat kan.. kalau takde masalah tak akan aku jejak ke sini hari ni . 
Huarghhhhhh ! tension siot .

AKU DAH PENAT NAK MENANGIS .

Cukup lah aku menangis sebab sesuatu yang tak mendatangkan apa-apa..tapi , dengan menangis lah aku dapat hilangkan segala beban yang ada. Ya Allah.. dulu aku tak macam ni , tapi kenapa lately ni aku rasa mcm aku ni lain sangat? Cemburu over gila! 

Fasa pertama dan kedua dan ketiga dalam perhubungan aku dah lalui. Since after 1 year aku dgn dia , banyak kali aku rasakan ada yang lain . Almost everyday , we fighting . I'm sulking he persuade me . We gonna be a okay awhile then fighting again till both of us BREAK OUR RELATION AWHILE ! Ohhh.. sungguh sungguh tak disangka perkara sebegitu terjadi . 

After last aku menangis sehari suntuk sebab dia tak sharp time janji dekat aku , dari situ aku mula dah takde rasa perasaan pape dekat dia . Aku takut aku dah tawar hati . Memang dekat mulut aku kata sayang tapi sebaliknya aku rasa aku menipu dengan dia . Tiap kali dengan dia aku rasa nak menjauh diri. Aku sendiri tak tau perasaan apa yang tinggal bila dengan dia . SAYANG tu tetap ada .. aku tak rasa aku boleh kehilangan dia .. tapi , entah lah . Sewel agaknya aku nih (-_-")

So , sekarang apa yang aku boleh buat .. just jaga hati aku sendiri. Buat apa yang aku rasa aku nk buat . Apa dia nak buat aku dah tak pertikaikan .. Cakap dalam diri aku "apa dia nk buat , biarkan asalkan dia tetap dgn apa yg dia cakap" . If aku diam ke apa , pepandai kau lah faham faham sendiri.

*nanti kalau aku rajin aku update lagi okayyy 



No comments:

Post a Comment