Saturday, January 11, 2014

Nervous jumpa bakal...

Haiiiii...... lama jugak menyepi aku ni kan ? Hikhiks! sebulan , hampir 2 bulan ! kadang nak update mcm malas je .. tapi , bila bab special je laju je tangan ni lincah nak menaip.

So far so good , life pun okay je sekarang ni . Takda pape perubahan , masih berada di takuk lama .
Cehh ! ayat aku tak boleh blah langsung , ada gaya macam pensyarah berucap tak ? kah..kah..kah!

Okay lah , malas nk buang masa taip yang tak perlu entri aku kali ni pasal perasaan . Tiap manusia normal tu mesti ada perasaan kan . Tak kisah la perasaan gembira ke , sedih , kecewa , bangga and so on tu kan . Bagi korang kan , perasaan apa yg susah korang nk bawak? aikss.. dah macam berlakon la pulak . Tak laa , maksud aku kat sini banyak-banyak perasaan yg korang ada tu perasaan mana yg susah untuk korang hadapi ? Okay , yg ni jelas sikit kan? Kalau tak faham jugak kau rujuk la cikgu bahasa melayu kau . HAHA! Okay , gurau.

Bagi aku , perasaan yg susah utk aku hadapi ialah perasaan gemuruh / mendebarkan , omputih kata nervous . Perasaan ni yg tengah aku hadapi sekarang .. tak gila kau ! aku kena jumpa bakal mak mertua aku (insyallah kalau ada jodoh) dalam beberapa hari lagi ni. Aku dh nak pening fikir macam-macam , fikir apa jawapan pd soalan bakal mak mertua aku tu , baju apa aku nak pakai , nk jadi diri sendiri ke nk berlakon sopan ? Omaigodddddddddddddd! very nervous dol! Ni belum lagi nak menghadap time tunang or nikah . Haiyaa ! baru nk jumpa je dah rasa nervous mcm ni.

Kadang fikir malu pun ada jugak , yelaa segan kot. Eee , padahal yg nk jumpa tu orang jugak tapi kenapa kena ada perasaan malu n segan erk? Sengal jugak aku ni kadang . Hmm , entah laa . Tak boleh nk describe mcm mana perasaan aku sebenarnya sekarang. Kalau fikir kan malu , sampai bila lagi kan nk jumpa ? Ni dah masanya jumpa so jumpa jelaa kan.

Tension woii! biar lah masa yg tentukan . Aku harap sangat takde benda apa yg jadi . Ya Allah ! permudahkan lah segala urusanku . Amin .


No comments:

Post a Comment