Friday, June 27, 2014

Dah mampu ceria

Aku sebenarnya dalam rasa serba salah kalau nak bergurau dengan si Jad nih .
Kang kalau salah gurau tak pasal-pasal boleh buat gaduh . Yelaa , arwah ayah dia kan baru je berapa hari meninggal . Nak happy2 kan dia takut tak kena dengan tempat . Tapi , apa yang aku nampak dia dah boleh keluar lepak malam-malam dekat cc dengan member dia . Thats mean dia dah mula okay lah kan ? Dia ingat dia sorang je boleh stalker message facebook chat aku time aku tido , ni Eyra okay kau boleh buat aku pun boleh . Aku tido kau stalk fb aku , kau tido turn aku pulak stalk fb kau . Hihihi.

Ingatkan dah takde masa nak meet aku , tetiba muncul secara tiba-tiba . Cehh , fikir aku terkujat terlentang agaknya dia terkejutkan aku dari balik dinding tu . Aku rasa nak tumbuk muka dia adalah . *ehh..mana ada , saje je tu (^___^") . Tengok muka dia rasa macam dah lama pulak tak jumpa . Phuii! Gedik je. Rindu tau rindu . Ouhh please lah , jangan jadi sawit sangat dekat sini . Control sikit woii . Kalau dah depan mata hari-hari jumpa pun rasa mcm dah berbulan tak jumpa . Ishh , nakal tau Jad ni . Suka sangat menyakat aku . Takpe after this I dah tak marah kalau U nak buli I ke apa , I relakan je . Dah penat lah asyik nak gaduh je.. U nak buat apa U buat lah.. malas dah nak kongkong hidup U.. last-last hati aku sendiri yang sakit madah nak merengek je . Huh.



Hari Jumaat , mesti tak miss nak pergi pasar malam . Nyum-nyum , Jumaat ni hari last sebelum sambut bulan Ramadhan . So manfaatkan sepenuhnya . Jad pun ada masa nk spent ngan aku lets go kita manfaatkan dia sekali . Hahaha . Beli n makan puas puas sampai lobam . Aku beli makan fav aku , dia beli kuew tiaw special pasar malam satu . Konon deal nak share mkn , dah seronok dia makan sampai suapan terakhir baru aku tegur pasal deal dia . Aku ngan Daus dah gelak sakan je sebab dia dah lupa . Aku tau dia tengah kelaparan sebab tu aku biar je dia makan sampai habis . Hehehe.

Habis je makan Along dia ajak keluar , fetch dia depan kedai . Aku? aku pun apa lagi .. takk tukk takk tukk tekan keyboard menaip entry ni . Huh. Lamanya nak tunggu sejam lagi nak balik . Layan candy crush kejap lah . K bye .



No comments:

Post a Comment