Thursday, October 24, 2013

Udang celah batu

Fewwit.. time time macam ni aku masih belum tido lagi . Very naissss babe! betul overnite aku malam ni .
tunggu cerita JIMK (Jodoh itu milik kita) tak update lagi baik la aku update belog aku ni kejap .
sambil tu melayan cik abg sayang saya yg tak gheti2 nak balik rumah . Shift dia padahal dh abis pukul 12pm td , entah bila nak balik agaknya . Dah la esok pagi nak bangun awal kerja lg .. lantak la dia , diri dia bukan aku..yg penat dia bukan aku. Hahaha.

Aku nak update pasal apa eh? Hmm. takde citer menarik sebenarnya , lately ni jarang sikit nk update. Aku sendiri tak tau kenapa aku berperangai macam tu . Maigoddd .
Okay , kita update pasal sorang mamat ni laa. Mamat yg diberi nama Mr.R. Ehhh , siapa tu ? R...R..R..R..R..R ?? yeah.. Rasyid. Mr.Rasyid . Ouh please la , jgn cacat celakan belog aku dgn nama dia .
Ehh kenapa pulak ? Hahaha. Okay shut up everyone! mcm pernah nampak kan nama mamat tu tapi kat mana erk?

Kat sini la bengong..SINI..ye kat blog aku ni.Dulu nama dia boleh la dikatakan active dlm belog aku , sejak2 dh break ni kan mmg patut la utk dilupakan. kekeke . Senang citer camni laa , aku dgn dia dh except sume the past is past n we all pun dh boleh dikatakan macam "kawan" laa. No wonder laa if kalau after couple break and then be a good friends , aku mmg sejak dulu mcm ni. Apa weyh nk gaduh masam muka panjang2. Allah murka tau org yg bertegur sapa dgn sesama saudara lebih dr 3 hari. Apa lagi nk fikir , kawan jelaa!

KAWAN kan? Okay , aku admit we all kawan. FULLSTOP. Tapi kan , bukan aku tak perasan sejak dua menjak ni dia mcm baik pulak dgn aku. Yelaa , mcm dulu2 suka bg aku makanan. Tak kisah la makanan tu apa pun coklat ke apa ke mesti ada untuk aku. Macam kelmarin , dia pelawa aku Nips lastly aku yg kena habiskan satu plastic. Semalam pulak , dia beli buah jambu. Eh. Ada 2 bungkus , satu utk aku.. tak cukup tu dia bg aku Nestle coklat pulak. Ada 2pcs jugak n satu dia hulur dekat aku. 

Deyy , macha! Kita kawan saja haa ~ taraa itu apa perasaan pun kan? Wokeyyy.. amaaa!

Dan..dan.. kau tengok nanti dia bg dekat aku apa pulak . Nantikan ~

No comments:

Post a Comment