Thursday, October 24, 2013

Girls hang out .

Hari tu , ada dalam masa seminggu jugak laa . Masa aku cuti Khamis lepas meet gf-gf aku sekalian.. Meet Yan dgn Zira (minah ni mmg sama nama dgn aku) . Okay , travelling start from going to makan-makan dekat our favourite tempat lepaks zaman sekolah , Lan coffee house.After makan , pergi Pusat bandar kejap sebab Yan nak withdraw duit katanya..sambil tu singgah dekat kedai jam kejap nak potong mata jam aku ngan Jad sebab terlebih besar ukuran dia. Siap semua , lokasi seterusnya kita pergi menyumbang suara selama 2 jam untuk 3 orang. Sumbang la sepuasnya sampai lebam anak tekak , dah lama tak feel macam ni kan.. Heheh. Tapi sebelum tu sempat la jugak menyinggah shopping sikit kejap . Al maklum laa girls stuff la katakan ~



Puas melalak sampai hilang suara dan tak cukup nafas bergerak la kita ke destinasi seterusnya . Our last destination shopping again ! Yan la nih tak sudah2 mencari long skirt yg berkenan dekat hati dia tak jumpa..Nasib la last tempat ni dapat cari sampaikan tak memasal Zira terjebak beli baju sekali dek gila bayang tengok baju yg cantik belaka . Haha . Aku ni ikutkan kalau ada duit dh sama terjebak nasib je aku sengkek masa tuh . Haihh melepas sudah ~ yang kempunan gila aku boleh tak beli "glitter shawl" yg aku dh pegang masa tuh . Sibuk melayan diorang memilih baju sampaikan shawl yg aku dh letak dekat kaunter tu aku boleh tak beli! Menyesal weyh.. baru nak merasa pakai shawl yg tengah "trend" skrg tuh.. dh la nk kuar shopping susah . Nasib badan laa..





Kalau dh seronok shopping sampai tak ingat waktu . Sekali keluar mall je tengok hari dah gelap , amboi mcm banyak je shopping dia kan .. biasa la typical women..kehkehkeh . Marilah kita pulang ke pangkal jalan ye kakak adik cun cantik manis .. Nanti next time kita hang out lg ye..



No comments:

Post a Comment