Thursday, October 24, 2013

R.I.P dear box

Dekat setengah hari aku tunggu si gemok aku datang.. dalam fikiran aku confirm dia tak kerja arini .
Mana tak nya , macam-macam masalah datang dkt dia smlm . Kalau aku jadi dia pun fed up nk faced masalah yg mendatang .. dh jatuh ditimpa tangga..bertimpa timpa masalah dia dapat..
Haihhh , cakap mmg senang tapi tak semudah org yg merasakannya kan . Sabar jelaa ye wahai en.boyfriend :)

Tengah bosan tak tau nak buat apa *yelaa selalu ada org kacau , bila dah takde org kacau ni rasa lain perasaan dia .Demi nak hilangkan bosan tu aku kuar dr kedai berjalan-jalan..immediately aku teringat nk tukar kotak buat letak duit sale dekat kedai tu dh berapa hari asyik lupa je..then , apa lagi terus aku menjaja air liur mintak simpati kedai sebelah2 kalau ada kotak yg boleh aku tukar ganti yg baru.. Dah dpt aku pun ganti laa dengan kadar segera..



R.I.P Money Box 14.04.2011 - 24.10.2013 

Huh..sesuka hati aku je nak letak tarikh dia mcm tuh , padahal lg lama kot kotak nih ada..tu tarikh aku start keja..nk dikutkan mmg lama gila kotak ni ada..Betapa legend nya kotak ni berbakti dgn aku sampai lunyai jadinya.. Hahaha .


No comments:

Post a Comment