Tuesday, October 22, 2013

JODOH itu milik KITA

Aumcakkk !! Tadaaaa .... ~
Macam Chipsmore tak ? kejap ada kejap takde , kejap muncul kejap hilang ..
Mana yg aku rajin nk update aku update , bila aku malas mmg lama laa aku menghilang .
Ni sebelum aku tido (sambung tido , tersedar td) baik aku update kejap . Kesian dekat si Gemok aku , selalu time camni still online .. al-maklum laa hujung bulan ni malas nk topup katanya kan so harapkan online n chatting dekat fb je. Yelaa , rumah aku ada internet dia pulak kan keje kat cc so tu je cara nak berhubung.

Paisehhh.. aku bukan nak cerita tu sebenarnya tapi aku nak cerita pasal jodoh . Bukan jodoh aku dgn Mohammad Jad Danial , ehh.. tak maksud aku camni. Senang cerita pagi semalam betul lah semalam kan ? sebab dah 1 pagi ni , okay .. aku sempat mimpi sebelum tersedar pagi tu . Tak tau la apa punya musibatnya aku boleh mimpi si Gila tuh tackle aku balik ! Ingat dak si Gila mana ? si Muhammad Ashaari tu laa. 

Gila tak gila mimpi aku tu , suasana masa tu mcm dekat sekolah . Ada aktiviti apa aku tak sure lah but we all together ramai2 do the activities.. ramai member aku cakap dia asyik curi pandang dekat aku masa tuh n ada cakap dia nak dekat aku balik . Apa seyh.. and the ending nightmare sebelum aku sedar tuh , apa yang aku ingat ....

He told he really loves me , he wanna me back ! aku ketawa lepas dia cakap macam tuh , ketawa sbb aku rasa dia buat lawak . Dia sayang aku ? Bukan selama aku dgn dia dulu benci sgt dkt aku ke?? and now nak cakap dia sayang aku . What the FISH! Go to... Erghhh. Macam tak dpt terima kenyataan , aku sedar dgn cara terkejut.. yelaa , macam org mimpi buruk macam tu lah cara aku sedar dr mimpi tuh.. apa yg paling aku ingat , dia peluk aku erat sangat.. Kenapa? kenapa? kenapa kau dtg dalam mimpi aku??

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Dulu , antara aku dgn dia mcm ada chemistry. Bila ada something jadi dkt salah sorang dr kitorang , aku or dia akan terasa "something" yg tak kena. Konon-konon ada instinct la gitu. Tu sebab ramai org gelar dia "jodoh" aku sampai aku sendiri ikut guna ayat tu utk gelar dia. Tapi sekarang semuanya dh berubah.. aku tak tahu apa makna mimpi aku tuh , maybe just mainan tidur je. No one else can know. Yang pasti aku takde kaitan dgn dia lagi , dia pun dh buang aku cuma yg ada sekarang ni aku dgn Jad je. Cukup la antara aku ngan dia. Jad lebih dr segalanya n bermakna dr dia. Aku cuma boleh doa n harap kau okay je.


No comments:

Post a Comment