Tuesday, October 1, 2013

Lembut hati

Nak touching laa sangat kan ? acah-acah nk tarik muka masam laa , tak nak tegur laa .. Pirahhhh !
Poyo je lebih tau ?
Eee.. baru kena pujuk sikit dah lembut hati .. apa punya orang laa .
Haha ! sape tu ? sape ni ? sape daa ~
Ehh.. aku laa tuh ! Grrr...

Baru kena pujuk rayu sikit sengih macam kerang busuk ..
Hantu betul laa perangai aku ni ..
Mana boleh doe nak merajuk lelama , setengah hari cukup laa . Gila tau kalau tarik rajuk lama-lama nanti demam rindu . Okay tak payah nak melebih sgt . Nanti ada org muntah baca .. Kikiki

So , case settle mcm tu je . Dia mmg takkan faham apa yg aku fikir . Ye! aku faham , dia malu dia segan kalau keluar hang out tangan kosong je . Hello ~ bukan selalu bukan tiap hari pun kita keluar berjalan laa .. adoiii bermasalahnya buah hati aku sorang ni .

Ehhh...cop! cop! baru aku teringat case belum settle lagi (-_-")

Tadi petang Yan ada tanya Jad lagi samada dia nak ikut tak.. Azri describe kat dia mana je dia plan nak pegy . Yan suruh dia samada , angguk or geleng dia just cakap tak sure lg .
Haiyaa ! lu bikin manyak susah wa laa gemok.. please la confirm cepat sebab awek awak ni nak kena amik cuti awal.. APTB ~

Kalau aku yang tanya madah jd gaduh je kang.. hmm , acane nih ? takkan nk suh Yan yg tanya ? aku kalau dh dia mcm ni mmg dah tawar hati nak pergi . Nak tanya ke tak ehh ? Try jelaa . 

Tengok dia jawab apa esok . Bye .

No comments:

Post a Comment