Tuesday, October 1, 2013

Bila "turn" aku pulak ?


sempat flashback entry lama-lama tadi , terjumpa satu entry ni Hey young Baby ! Sedar tak sedar dah setahun berlalu kot .. so nk update sikit pasal entry tuh.. hihi .

Kalau refer dekat entry tu ramai member aku yg dh naik pelamin kan ? tak kurang jugak yg baru nak kawin.. jgn terkejut kalau ada yg menimang cahaya mata !

Tak percaya ? meh aku share sikit update pasal dorang .. sebelum tu lately ni , 7hb september sorang member aku dah selamat bina masjid dia .. 

.

.

.

.

.

.

.

Tadaaaaaa !!


Cantik tak ? cantik tak ? jeles kayy jeles . Hihi . Japppp... ada lagi nih

.

.

.


Buat dua majlis kan , so 2 persalinan baju laa .. Cantik menarik tertarik gituuu... 


Macam kenal yg duduk depan sekali acah-acah comel pakai baju color HIJAU tuh.. kalah pengantin color baju dia tau ~ HAHA . Sape tuh ehh ? tak malu sibuk nak menyelit .. kekeke , alaa nak promote muka gak sekali sekala . Jangan marah ~

Haaa , tu citer pasal naik pelamin .. sekarang citer pasal baby comel pulak . Confirm melting bila tengok dorang yang cute miut nih ! 

Choiriah n baby Nufah

Bella n baby Elfy

So camne ? cute tak ? ke ada yang melting dgn mama dia ? ehhh... jangan macam-macam .. kepunyaan org tu .. Tapi , aku tabik "SPRING" dekat Choi , tengok tu dah mcm kakak dgn adik . Tak mcm mama n baby .. hihi. Cute kan Choi ni ? Hope so dorang be a happy family . Aumm .

# Motif : Bila turn aku nak naik pelamin n ada baby cute mcm Nufah n Elfy ni ?? hahaha . In sha Allah one fine day . Amin .







No comments:

Post a Comment