Saturday, October 5, 2013

Ibadah haji 2013

Salam semua .
Sebelum aku rasa makin malas nak mengupdate , baik aku update sekarang .
Aku kalau dah kata nanti alamatnya sampai bila tak update . Hee :D
Okay , now badan mmg tengah melayang gila . Dari Khamis lepas aku tak dapat tidur yg cukup gara-gara melayan tetamu yg dtg kat rumah .. sampai ke hari ni , aku boleh kira dgn jari berapa minit je aku dpt tido !

Nak tau sebab apa ? sebab mak ngan ayah aku dh dapat panggilan dari Allah . Panggilan yg sememangnya wajib disambut . Barakullah . Alhamdulilah , tahun 2013 bertarikh 4 Oktober dorang selamat berlepas ke tanah suci Mekkah .. 

Ramai juga saudara aku yg hantar pemergian dorang kesana . Bertolak dari rumah ke Senai aiport tepat 4.00pagi Jumaat dgn 4 buah kereta .Lapor diri pukul 8 , flight berlepas pukul 11 . Kenapa dtg awal sgt ?? Haa , tu lah function dia .. cari parking sebenarnya . Orang ramai oii kalau tak dtg cepat mmg jenuh la nk menunggu line masuk airport ! therefore , sebelum ni dh ada pengalaman hantar jemaah haji . Pakcik n makcik aku sendiri .. so tau laa keadaan dia mcm mana .


Seisi melapor diri







Menuju balai perlepasan




Ni , adik-adik belah mak aku . Yang baju belang-belang tu laa yg aku n family aku hantar pergi haji 2 tahun lepas :) . Now turn dia pulak hantar parent aku.





Okay , jom gambar beramai-ramai ye .

Yang comel molek warga veteran tu nenek n atok belah mak aku .
 Baju oren tu adik bongsu mak aku .


Barisan anak , menantu n cucu mak ayah aku . Peace (^_^)y

Semoga mak n ayah dapat mengerjakan ibadah haji dengan tenang dan dikurniakan haji yang mabrur . In sha allah . Amin .

*Tengah menaip rasa sendu tengok muka mak ayah , rindu ! gambar jelaa jadi peneman :'(

No comments:

Post a Comment