Monday, September 30, 2013

Baik campak aku dari campak kucing !



BOBO ~

Amacam..agak-agak terpikat tak dengan dia ? ada sesiapa yg nk adopt dia jadi anak menantu ? bhaha . Okay , dah mula merepek . Sila abaikan . Tau , dia tak secomel kucing korang kan .. tapi dia comel dekat mata aku . Kucing sape sebenarnya ni ?

Meh aku perkenalkan serba sedikit sejarah hidup dia , cewahh.. actually dia ni kucing terbiar je . Daripada mak dia bela asyik mati je , baik aku amik bela .. dapat pahala . Eh CORRECTION! Bukan aku yang nk bela , tapi "buah hati" aku yg nak sgt bela . Conclusion dia senang camni larr , budak gemok ni kira anak aku ngan si Jad . Okay , clear kan ? *berangan* sila muntah hijau ramai-ramai semua .

Ehh , back to the title .. gempak tak title aku tuh ? Heh ! gempak tak gempak mana la kan .. tp bila dh melibatkan haiwan kesayangan nabi ni dianiaya aku terus kecik hati ! naik meleleh airmata aku kalau haiwan comel ni disakiti.. Mana tak nya , ptg tadi entah angin mana yg masuk badan aku ngan Jad dedua "bikin panas" je kan.. benda remeh pun nk dibesarkan.. Hmm..

Salah ke kalau aku nak ajak BF aku sendiri keluar berjalan , spent time , dating ? bukan aku nak mintak duit dia pun ! balik-balik citer pasal duit , pasal tanggungan.. apa dia sorang je ke yg asyik takde duit ? tak cukup duit ?
Ehh.. aku pun selalu terdesak duit laa.. nak je aku sound dia tadi , pakkal ada org kat sebelah.. tak memasal kucing jadi mangsa kena campak dengan dia !
Geram punya pasal aku diamkan je , geram yg bercampur dgn sedih ! 

nak je aku cakap "kenapa tak campak je aku dr kau campak kucing?"

Sabar wahai hati..sabar.. syaitan bersorak gembira kalau kita saling berkelahi.. at last , aku amik keputusan blah balik rumah.. si Bobo ni aku tinggal dekat mak dia balik . Apa laa nasib kan .

Soalan dia kat sini , salah ke aku ni mengajak bf aku keluar jenjalan ? dengan kawan sendiri kot . Ada Azri ada Yan . Tak sesudah citer pasal DUIT !! Benci betul aku (-.-") 

Bukan aku mintak pun dia keluarkan duit , aku cuma mintak dia ikut aku je .. temankan aku hang out dgn kawan sendiri. Tu pun susah ! eee.. tak faham laa aku .

Takpe laa , tengok jelaa esok camne citer nye ye tak ? Insyallah , will update it again ;) 

Bye .




No comments:

Post a Comment