Monday, September 30, 2013

I'm coming back

Hi , assalamualaikum .
Jeng..jeng..jeng.. haha rindu tak ? rindu tak ? gila lama kan aku menghilang ? 
entah jadi apa blog aku nih.. berhabuk , bersawang .. semua ada agaknya (>.<) teruk uhh teruk.. kesian blog aku nih diabaikan . 
Hehe , sorry ye yayunk.. Bukan takde niat nk mengupdate , tp perasaan malas tu mengatasi segalanya ~ pekataan nanti..nanti tu dh terbiasa.. sekali amik kau , makan berbulan lamanya .
Ehemmm..ni ingat nk update pun lepas tebukak cerita pasal something masa lunch ngan "buah hati" kita siang tadi..
Ops! cop..cop.. ada sesiapa ingat lg tak siapa "buah hati" kita tu ?
Haa , bagi yg tak tau or tak ingat tuh aku still dgn si dia , Mohd Jad Danial.. *kenyit mata* sikit.. haha .
Tak pun senang bukak je entri yg lama , ada laa muka dia tuh .. 
Okay , tak nak citer pasal tu sebenarnya .. banyak nak citer tp mcm tak cukup page nak taip semua sekali .. meleret pepanjang pun penat je kan ..hihi.
Hmm..so far buat dalam masa 5 bulan menghilang ni takde apa yg menarik utk dikongsikan .. ada la dua tiga hal yg the best.. Alhamdulilah so far so good aku sihat sampai ke hari ni :)

...........................................................

Tetiba , aku kekeringan idea nk menaip ! haihh.. apesal ni ? jiwa tengah kacau sebenarnya sekarang ni . Masalah percintaan , almaklum laa .. adat berkasih .. Phuii! geli bhaii ayat acah-acah jiwang.. euww ~

Jap lagi aku update entri baru.. heheh.. boleh ke mcm tu ?ahh.. lantak laa.. relax kejap cari idea :D

No comments:

Post a Comment