Sunday, May 12, 2013

Happy Mother's Day !

Pagi-pagi dah head banging . Yeah...mari join sesama . 

"It's getting dark and hazy , this party going crazy .. we do it how we like it and keep on rockin , keep on rockin ! Oh..oh boy you bring me up up , take me to the top top we don't need to talk we'e international !"

Upss..terover pulakkk .. hikhik . Function malam tadi tak habis bawak sampai ke pagi . Eh malam tadi ? tak..tak subuh tadi .. bawak sampai ke siang hari ? ahh memana jelaa . Okay meh ikut kita gerakkan kaki kanan dan kiri selang seli , move it slowly then harder..and then banging your head ! yeah like thattttttttt....ouh kalau rajin buat gaya reff dance sekali ye . Ontot yang comel tuh goyang sikit . Yeee comel kan . Ehh , ni nama nya exercise di pagi hari jugak . Haha

Okay , aku dah mula masuk air . Jaddddddddddd ! kita ngantuk tahap gaban nih . Omaigod ntah boleh tahan sampai petang ke tak nih . Mintak² boleh laa . Ni semalam punya pasal laa ni , nk overnite sangat punya pasal starting tengok bola je , JDT lwn PKNS . Wooo Johor menang la weyhh ! Luaskan kuasamu Johor . Bola habis then lepak cc kejap memandangkan semalam sabtu malam minggu ape lagi kita overnight laa . Ye , aku memang degil (-.-) Jad suh balik aku boleh stay lagi dengan dia . Well , teman orang tersayang kan . Ecehh , phuii .. poyo nye ayat aku . Aku tau , dia mesti bosan takde member kalau tak nape dia ajak aku online sebelah dia sekali . Hikhik . Takpe En.boyfriend anything for you .

Dekat pukul 5 pagi , Jad serious ajak aku balik . Dia dh nampak aku terlelap tengok movie agaknya . Adess malunya . Nape laa aku tak leyh tahan lama nih ? haishh..masa lepak SS ngan Nad arytu okay je nape kali ni mcm penat giler erk ? penat sangat maybe . Baru nk gerak Chicak pulak sampai , kacau betul la mamat ni .. time org nk balik time tu dia sibuk suh Jad anta dia depan 7E , huh beli beer setin pun tak mampu sampai nak JOB bagai ??! teruk betul perangai . Sempat dia pesan kat aku beware tiap kali pegy bank sebab dh ada orang aim aku . WTF? Biar betul si Cak ni .. dia ni tengah fly ke ape ? entah aku boleh 50-50 je ngan cakap dia .

Sampai kat rumah Jad boleh takut-takutkan aku ! ni yang aku malas nak balik rumah ni , bukan nak support aku ke teman aku ke ? eh bukan means teman dekat phone :D . Ahh lantak laa dah subuh dah pun , nak takutkan ape kan . Golek sana golek sini 1 jam setengah je aku tido ? pun boleh laa ..dapat gak aku rehatkan mata aku walaupun sekejap . Teringat buah hati suh call kejut dia pagi nih , abaikan jelaa . Kesian dekat dia nak rehat .. aku takde teman pun takpe . Still okay . Cukup laa tiap hari awak teman kita ye , kita pun nk bagi awk rehat jugakk :')



To all mum in this world especially my beloved mother , Pn Siti Zahrah bt Mat Jadi im wishing a happy mother day . Mak , cepat laa balik .. kesian laa tinggal anak pompuan mak ni sorang² dekat rumah . Hihi .



No comments:

Post a Comment