Friday, May 10, 2013

Freedom


Finally , masa satu hari yang aku bagi dekat Jad utk dia fikir dah cukup . Pheww ! lepas satu beban masalah . Jawapan dia ? euwwww jawapan dia positive kayy POSITIVE ! Mana aku nak letak muka yang menebal ni ? Serious bengang giler time dia bagitahu jawapan dia . OmaigOd ! Ehh aku ni mimpi di siang hari ke ? adOii..dalam kepala otak aku ni fikir beribu kali , aku mimpi ke dalam sedar ni ? tolong tumbuk aku dengan kadar SEGERA please (-.-) macam tak percaya je .



Anyway , terlajak perahu boleh diundur terlajak cakap sendiri mau fikir laa . Err , okay aku dah terima dia . Yes I said one more time , I just accept him just now ! wheww . Papepun , aku ngan dia dah sepakat td kalau tak nak kecOh dulu . We all nak move it slowly , tak nak laa rushing sangat . Err aku masih tak percaya laa aku ni girlfriend dia ke ? Haha . Kayy lawak eh memang lawak .

Ok bye .

No comments:

Post a Comment