Thursday, May 9, 2013

Serious ke tak ?


Aku dah agak dah . Lama-lama mesti ada orang hidu hubungan aku ngan Jad lately nih . Yang pastinya orang tu Yan ! yeah..Yan dah perasaan something antara aku ngan Jad . So complicated lol . Sebab aku sendiri tak tau ape status antara aku ngan dia . Semalam , time lepak makan Yan terlepas cakap something dengan Jad pasal aku . Bila aku tanya apa dia tak nak jawab maybe tak nak jatuhkan airmuka Jad or else aku tak tau laa . Then , bila malam aku try text Yan tanya pasal ape yg dorang bualkan hari tu . 

Aku ingat ape la sangat , rupanya Yan just tanya Jad tak call aku ke malam birthday dia plus saja nak bergurau agaknya dia kata laa aku ni kan ehem ehem Jad. Apakah ? haiyarkk ! Kan aku dah agak , tunggu Yan reply dia kata Jad anggap aku akak je . Hehehe . Yes ! Tapi , lain pulak Yan fikir .. dia saja confusekan aku betul ke Jad tu just anggap aku akak je , mana tau dia malu nak cakap . Bhaha yan ..yan .. memandai jelaa awak ye . Dah dia anggap akak tu akak jelaa .

Aku nak tanya Jad pun naik segan . Haish apa yg susahnya entah -.- tu laa orang cakap soal hati and perasaan ni tak leyh buat main . Bahaya . Hmm . Dah tu nak buat macam mana ni erk ? Abaikan ? sampai bila nak biar je .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pukul 5 petang tiap hari , Jad akan singgah lepak kat kedai kejap . Sementara tunggu time amik barang so dia lepak ngan aku kejap . Kadang sempat la dia main kejap . Nak di jadikan cerita , hari masing² takde mood . Aku dengan demam selsema dia pulak stress kat office , padan dia tak dtg pagi tadi. So kurang la bercakap hari ni . Tetiba , dia cerita semalam dia kena hantar Amin balik sbb nak menumpang katanya before tuh lepak minum dekat kebayan kejap . Time tuh laa Amin dOk sibuk bertanya . Busybody betul mamat tuh . Haha . Dia tanya aku ngan Jad ni couple ke ? Jad ngan muka selamba iyekan jek ! 

Dia kata "aah yelaa , kenapa?"

Aisehman..dia ni biar betul ? memain ke serious nih ? mulut aku tadi pun berat je nak tanya dia serious ke tak .. Alahai slOw betul laa aku nih . Bila masalah nak selesai kalau camni ? Takpe She..takpe orang cakap pelahan-lahan dayung . Insyallah .

Segan boleh ? nak sorok muka bawah meja (>.<") meowww .

No comments:

Post a Comment