Wednesday, May 8, 2013

Liga Super | Lepak-ing | Dinner

Semalam , Liga Super perlawanan bola antara JDT ngan ATM , nampaknya JDT tewas pada ATM dengan score 2-0 . Hmm , takde luck utk pasukan Harimau Selatan . Takpe laa , next time ada match lagi Insyallah Johor boleh tebus kekalahan .

Dulu kalau tengok bola mesti dengan si "dia" , memandangkan sekarang dah ada gegurl baru lebih baik aku undurkan diri . Cewahh . Dia dah dapat kebahagian dia sekarang . Alhamdulilah , aku tumpang happy sekaki . Even , takde dia tak semestinya aku takde kawan nak lepak sesama . Aku still ada Jad . Eh Jad ? ye..dia takut sangat biarkan aku sensorang takde teman . Eii aku dah besar laa , pandai nak jaga diri sendiri .

Lepas je Maghrib pukul 8.30 Jad dah call tanya aku dah siap belum , time tunggu dia fetch mak aku sibuk nk tunggu sekali . Ishh . Tau dah mulut dia mesti berbunyi tanya pasal si dia tuh mana sebab dia nampak Jad yg fetch . Well , takde jodoh la mak . Hehe . Plan nk lepak kedai kak sayang , tapi memandangkan hari tu makan pun amik order slow nk mampus so decide makan kat Zuraimi je . Ajak Chong sekali , dia pun kebulur lapar . Sekali makan amik kau ! 2 pinggan nasi putih n nasi ayam kunyit plus semangkuk tom yam . Pehh betul kebulur adik aku sorang ni . Jad memula makan roti canai je tetiba nampak aku makan kuey tiaw sibuk nak order jugak . Err , sejak bila entah dia suka makan sama mcm aku agaknya ? apa aku makan sibuk nak makan jugak . Huh .

Beriye keluar lepak nak tengok bola , tapi disebabkan perlawanan macam hambar tv tu mmg dah tak layan dah . Aku ngan Jad dah sibuk buat hal sendiri . Chong da sambung keje balik . Macam biasa , kalau dah lepak satu table tak kira laa berapa orang kalau dah ada sorang teman mmg rancak gelak dia . Padahal 2 orang je tapi riuh dia mak aii . Bengang macam nak balik time tu jugak . Hehe . Sibuk dok berborak tuh kan , memacam soalan tak relevant keluar . Antaranya kan ....

Jeng jeng jeng !

Jad bukak soalan hati dan perasaan ! Dia mintak aku carikan dia gf . Siapa pulak aku nak bg ? aku mana laa ada kawan pompuan , suh dia cari sendiri dia nak aku pulak ! Aku tak tau laa dia serious ke memain . Tapi entah laa .. aku malu sebenarnya . Aikss apesal aku jadi camni haa ?? dia tu dah laa mcm adik-adik aku je . Aku tau dia bosan takde gf .. tapi takkan la desperate sangat sampai nak pilih aku ? Haiyarkk..malu ouh malu (>.<") . FYI , before this aku tak pernah nampak dia ada gf . Kalau ada pun , dulu dia pernah nk usha Sheraa awek si Akmal pentol . Tu je . Tak pernah lak nampak dia ada gegurl . Then , bila aku tanya last bila dia couple last tahun lepas ! eh dengan siapa ? Jyeah .. si Ekyn yg wish birthday dekat dia arytu rupanya .

So then , aku mintak 10 sebab kenapa dia suka aku . Bhaha . Lawak kayy lawak ! memang cukup 10 sebab dia bagi . Tapi antara 10 sebab tu ada yang tak masuk di akal and boleh la di terima pakai . Damn ! aku ingat² lupa ape sebab dia bagi siaa . Pelupa plus nyanyuk laa aku nih -.-

Okay , try ingat mana yang set in mind je 

1.Aku pendek 2.aku ketawa comel 3.aku geli dekat armpit 4.baik 5.pemurah 6.suka tengok bola 

Omaigod aku ingat 6 je ?? jammed otak aku nih . Baru semalam dah lupa . Teruk bebenor ! haha . Ape ntah lagi 4 sebab tu aku tak ingat la pulak . Penat je dia fikir 10 sebab hujung² dia tanya kalau dapat 10 sebab dapat couple ngan aku ke tak aku gelakkan dia je . Terus dia tacing 5 second . Haha . Okay , bukan apa aku tahu dia tak serious . Hishh..hati ngan perasaan jangan buat main oii . Bahaya ! ada masa lagi , relax je kayy . Kalau dah jodoh tak kemana . Haktuihh . :D

No comments:

Post a Comment