Thursday, April 18, 2013

Unexpected inbox


Malam tadi secara tengah sibuk ber "we chat" n "bbm" segala , tetiba bunyi notification Facebook muncul , lampu yg kelip² mention "message/chat" ingatkan adik aku yg chat memalam sbb dia mmg rajin pm aku tengah malam .. sekali tengok nama naik tersedak aku baca message dia . Ya allah , memang tak sangka langsung Si Senget nak pm aku .

Tapi , agak sedih gak laa dia pm aku guna facebook utk game kitorang dulu . Takpe laa , aku pun faham dia dah ada life dia sendiri . Aku PEREMPUAN , aku pun tau rasa cemburu if ex lama bf dia still contact bf dia lagi kan . So nak tak nak akur je ngan keputusan dia contact aku guna fb nih . Its okay . 

" Saya okay , saya dah besar "

At least dia masih ingat aku , masih nak tanya khabar aku . Rindu ? ye mmg rindu dekat dia pun . Tapi , rindu sebagai kawan n adik . Haha . Nanti lama-lama insyallah aku boleh lupakan dia . Aku rindu dekat orang lain sebenarnya , ye rindu dekat orang tu . Haha .

No comments:

Post a Comment