Saturday, April 20, 2013

Roy...roy..roy hati kau memang keras ~


Semalam terperasan status mamat ni meroyan . Aku pelik memula kenapa si Gila ni tetiba nk guna si "GEMUK" pulak .. aku ni yang perasaan lebih ingat status tu untuk aku .. cehhh ! haktuihh . Sebab aku paan status tuh utk aku ? sebab aku nih kan gemuk . Bhaha . Mana laa tau kan , dalam diam-diam dia buat status pasal aku . Pehh , paan doe ! *Chuckle* 

Nak beriye sangat kan ... kan dia dah tetiba muncul depan mata kau sendiri ! Padan muka kau She .. hahaha , dedor kejap tetiba dia datang depan kaunter , aku dah laa nga busy menonton movie dgn abg Naz . Boleh pulak dia tunjuk muka depan aku , maunya tak melopong kejap .  HAHA . Ada laa dalam 5 minit dia berdiri abg Naz pelawa dia duduk pulak .Lama laa masa dia spent duk lepak ngan aku . Sejam lebih , start dari pukul 11 sampai 12 lebih . Alasan dia pegy bayar lesen tadi , keluar kilang awal then amik rehat 2 jam sekali dpt banyak masa banyak lagi singgah cc aku jap . Ececeh , cakap jelaa rindu dekat aku kan senang . Tak mengaku konon .

Tengok henpon dia dah bertukar lagi , untung laa tukar henpon !! terus aku bahan dia kat situ gak . Hehe lama tak bergurau ngan dia kan ~ well banyak laa cerita kitorang bualkan sampai laa aku tanya status dia tu utk siapa sebenarnya . Padahal aku dah tau dah kalau status tu dituju khas utk si AF tu , saje nak bertanya lagi . Lol , minah tu takde laa gemuk mana pun aku tengok . Ouhh , baru ku tahu dia saje buat camtu supaya minah tu contact dia balik n maki² . WTF , ape function macam tu ? Okay , lantak kau laa gila . 

"Roy..roy..roy.. hati kau mmg keras .."

Hahaa , tu memang statement yang cukup sesuai untuk kau ! Okay , cukup pukul 12.28 kau nk gerak balik kilang sempat aku mintak we chat kau enen , haha kau curi QR Code aku ! hehe . Malam ni kita berfuntion kayy .. Sempat aku ingatkan dia pasal hujung bulan ni , dia buat² lupa mmg kaki makan dia . 

Okay , bye !

No comments:

Post a Comment