Monday, April 22, 2013

Gwiyomi



Sila klilk sini utk video gwiyomi --> https://www.facebook.com/photo.php?v=572983899399929

Tak sangka ex boyfiee aku ni nk jugak buat gwiyomi . Fenomana gwiyomi dah semakin menjadi-jadi sekarang ni . Bukan takat orang biasa je retis pun dah pandai nak acah-acah gwiyomi . Orang cute buat mmg la best tgok , dapat yang muka pecah rumah tak ke kena gelak ? Haha . Okay mcm ex aku nih , ex eh ? ye even couple kejap je .. Laka laka ingat balik lol . Dia ni muka dah la jambu , handsome boleh la layan buat gwiyomi . Aku bagi 8/10 !

Ouhh..aku akui sejak dia busy belajar dia semakin sombung . Al maklum laa orang handsome , hot mcm dia mana nak ingat kat aku lagi .Hikhik. Pandang sebelah mata pun tak nak agaknya .


Pehh..acah acah k-pop gak muka dia ni kadang . Dah lupakan jelaa , tu semua kenangan je . Haktuihh ! Eh , Anderson so sorry stole your picture without permission ! *peduli apa aku :D

Haha aku rindu time ngan kau dulu . Okay bye .

No comments:

Post a Comment