Friday, April 26, 2013

Kasih Sayang

Tiap hari orang tanya aku cukup kasih sayang ke tidak . Apa punya soalan kah itu ? Of course laa cukup ! apa ingat orang single macam aku kurang kasih sayang ke ? makin bertambah kasih sayang ada laa .. tapi tak tau laa kalau layanan dorang tu ikhlas atau semata-mata simpati n kesian kat aku ke ape . Tapi , pape pun aku terima je . Aku tak pernah rasa kurang kasih sayang , aku masih ada parent yg boleh jaga aku kawan2 yang ramai support aku . Dan yang paling penting aku masih ada tuhan yg satu , Allah .

Single means Forever alone ? damn false ! Siapa kata single forever alone ? Forever alone tuh bila kita kat dalam kubur kang , di azab di seksa keseorangan takde siapa nak tolong kau keluar dari kubur .. haa tu baru laa di panggil FOREVER ALONE ! kan kan kan . Kita hidup kat dunia ni takde istilah keseorangan , masih ada orang kat sekeliling kita apa nak ditakutkan ? hehe . Alhamdulilah  aku masih ada Yan , adik Chong , abg Naz , Mal , Jad , si gila . Ouh cakap pasal si gila semalam satu hari dia lepak kat cc petang baru gerak balik . Starting we chat ajak aku makan je , tak sampai 10 minit tau² dh sampai depan kedai . Cehh , siot punya si gila sepak laju² kang baru tau .

2 hari lepas kuar lunch ngan Hairul syafiq aka Ude nasib Yan ngan Azri time tu ada sekali tak memasal aku kena naik kereta ngan Ude lepas kena "halau" ngan Azri dari naik kereta Yan . K fine ~ . Hmm , beriye ajak aku kuar makan rupanya nak cerita pasal insurans je ? damn . Kau suruh aku masuk insurans member kau , tapi kau sendiri tak masuk list . Adil ke camtu ? haha . Keputusan aku simple , aku dah ada insurans sendiri laa Ude oii , sorry tak dpt join kau punya .

Time otw pegy makan tuh sempat lagi Ude tanya pasal life aku , err..tanya pasal..yeah pasal tuh . Vavi ijau punya perangai dia gelakkan taste aku pasal lelaki . Ehh biar laa ! tak susahkan dia pun , dah la madah asyik nganjing aku kaki pendek je . Aku duduk kat kerusi kedepan sgt pun jadi isu . Tau laa kaki dia panjang -.- Grrr ! Kalau dh nama pun sayang , ape pun boleh jadi . Susah nk kikis perasaan syg tuh tapi perlu jugak kalau tak nanti sakit sendiri . Arghhh tension doe !

 Takpe laa slowly hidup macam ni nanti lama-lama dah lali mesti okay . Insyallah .


No comments:

Post a Comment