Sunday, April 14, 2013

Hang out / 2nd year anniversary

Assalamualaikum , hai semua . Bajet alim pulak arini , tetiba bagi salam ye ? selama ni takde laa pulak . Pergh mata krem ehh , tido tak sampai 2 jam pun terus straight pegy keje . Malam tadi hang out punya pasal laa ni sampai tak ingat dunia ! Pulak midnight tu genap 2 tahun aku kerja kat cc . Alhamdulilah , situ jelaa tempat aku boleh cari makan . Kira celebrate sekali laa . Hehe .

Petang semalam , Naddy aka Nad msg aku ajak keluar but before tu semalamnye lagi dia ada call aku di sebabkan aku dh tido so tak dpt nk pick up dia call . Rupanya dia dh seminggu balik Jb ! ciss dah last minute nak balik baru nak meet aku . Hmm , merajuk 3 minit . Nasib laa dia ingat dekat aku yg comel ni haa , kalau tak mmg makan maki je sbb balik senyap² . Act , dia ada pesan kat mak dia kalau dia dh balik sini al maklum laa business woman kan mana nak ingat sume benda yg remeh temeh cmtu . Okay , dimaafkan .

Lepas je balik kerja siap-siap bagai , tunggu Nad fetch aku terus gerak pergi shopping . Nad nak sgt shopping so aku ikutkan jelaa aku pun lama tak cuci mata . Fyi , mcm biasa laa org lain yg ckp nak shopping aku yg shopping sakan bagai ! tangan aku penuh dgn plastic bag kot . Haha , funny rite ? itu laa aku . Dah puas shopping baru sedar dah pukul 12 lebih , omaii .. lama gak aku keluar erk ? haha . Takpe , bukan selalu pun . Then heading to Singgah Selalu , teluk danga . Aku ni dok jb lama la gak kan maka aku laa yg menjadi GPS pada si Nad ni . Alhamdulilah berguna gak aku ni kan ?

Pergi SS pun semata-mata nak meet kawan si Nad , roommate dia dulu . Dapat meet kepala gila-gila , aku rasa dekat SS tu madah dengar gelak ketawa table kitorang je . Aduh lepak oii . Mcm nk tercabut segala usus perut bila member² si Nad buat lawak . Hmm , aku ingat aku sorang je customer dari Pg rupanya ade laa sorang mamat dok selalu dtg kedai kat situ gak . Abg Erra ngan si Bomba pun ada kat situ gak .. jgn pelik kalau dah pukul 3 pagi aku masih stay kat situ . Freedom . Tu laa aku rasa sekarang , mak aku pun tak bising so relax jelaa .

Kesian dekat abg aku sensorang dekat rumah , gerak balik Pg . Sebelum tuh singgah Habib kejap belikan something utk abg aku makan lagipun dia dah call tanya aku kat mana kang kalau tak bawak ole-ole tak sedap pulak .Sempat si Nad tu makan pepagi buta .. lantak kau la ~ Sampai je rumah bagi abg aku mkn , tidy up bilik terus bammm . Zzzzzz . Ngantuk siaaa ! Nasib badan laa .


She my girlfriend , my bestie , superwoman . Dont stole her from me . Ecehh , geli je ayat aku . Nampak kat situ pipi aku naik macam pau kan ? tau..aku ni dh gemuk . Senang hati kan *evil laugh* . To all my dearest EX , see no man no cry . Masih mampu senyum sampai ke hari ni . Thank n bye .

No comments:

Post a Comment