Friday, April 12, 2013

Hatiku Milikmu


Cehh , tajuk entry tak boleh blah . "Hatiku Milikmu" . Phuii.. tu tajuk lagu laa . Hee , mana aku dapat ? si Gila ni laa tak sesudah ngan lirik lagu dia . Search punya search rupanya lagu Hatiku milikmu . Ngekss .

Motif aku IM dia satu je , nak ajak dia kuar detim hujung bulan ni . Boleh meleret pegy usha dia pulak , takde niat pun nak tanya camtu semua .. sesaja nak bergurau . Lama tak kenakan dia , dia pulak boleh melayan sama . Sengal punya si Gila . Haha . Fikir balik macam ramai pulak aku nak ajak detim hujung bulan ni , dgn dia aku ajak .. dengan org lain pun aku ajak . Mana satu aku nak pilih ni ? Takpe laa , tiba masa dia baru pilih yg mana sesuai . Boleh mcm tu ? Sesuka hati aku je siaa .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -




No comments:

Post a Comment