Monday, April 8, 2013

Don't blame other because of your fault !

Yeahh..keje lap pc dah siap . Haha . Bosan lak bila tiap minggu kena buat kerja yg sama . Halahai , terima jelaa ~ hikhhik . Alhamdulilah , so far so good . Bila buat kerja dengan senang hati then kerja tu jadi senang n siap dgn cepat je .. kalau nk ikut bertangguh sampai bila tak siap kan :)

 Act , aku rajin nk menaip hari ni .. sbb nya hati aku tak berapa nk sedap bila citer pasal smlm . Fikir balik , baca balik , selidik punya selidik .. baru aku nampak ngan jelas , kalau aku yang salah sebenarnya . Aku yg merumitkan keadaan . Kalau bukan sebab aku yg gatal terima nk jadi gegurl dia dulu benda camni takkan jadi . More better kalau aku berkawan ngan dia je . Apa laa nk di bandingkan sayang aku kalau at the last dia mmg tinggal aku . Kan kan .

Malu pulak bila kuarkan statement dia curang dengan aku , padahal aku yg buat dia curang dgn perempuan dia . Ya allah , besarnya dosa aku .. dh bape banyak laa dosa aku buat agaknya . Haram hukumnya bermesra dgn org yg dh terikat dgn someone else , bila dah haram hukumnya jadi berdosa . Astagfirullah .. mengucap She mengucap .Bukan tak belajar agama , tp bila nafsu dh menguasai diri semua hilang . Iman goyah mcm tu laa jadinya . Aku perempuan , aku pun faham perasaan perempuan lain .


Defuq ! the fact damn true . Haha . Terima dgn hati yang terbuka , dia bukan untuk aku . Bukak mata besar-besar She , ramai lagi boleh dipilih .. bukan dia sorang dekat dunia ni . Terima kenyataan dia dh jadi milik org lain . Aku yg tak tahu malu . Hahaha . Adess segannya . Malu weyh malu . Aikss .. nk sorok muka bawah meja boleh tak ? Now on , pandang ke depan .. jgn toleh belakang lagi . Move on tekadkan diri dia bukan kau punya She . Lupakan dia . Huwaa , sedihnya . Damn damn damn .

Silence is a girl's loudest cry . Nak menangis tapi airmata ni tak nak keluar , hati pulak yang sakit . Susahnya jadi perempuan ni , hati lembut sangat . Errr -.- 

Dah..dah nak paan sgt pun nk kemana , we're still young She ! Im 21 now forever young . Ecehh . Aku make sure bulan 6 ni jadi naik Genting . Insyallah . Tak sabar lak rasanya . Teenage time la katakan , kata forever young . Ngee ~ bye .

No comments:

Post a Comment