Sunday, April 7, 2013

Sabar itu indah

Menangis hati ini , hancurnya harapanku , kasihmu yang berubah ~

Ouhh..dammit ! Lagu fav karaoke ngan Az tetiba hadir kat mulut aku . Rindu sangat dekat Az maybe , lama tak meet dia . Kalau laa dia ada , sekarang gak aku ajak dia g karaoke . Ya allah . Sakitnya hati ni tuhan je tahu .. takpe laa sabar tu sesungguhnya sakit yg indah . Datang lagu tu berserta sebab , kalau takde sebab tak mungkin lagu tuh muncul .. ye , aku di duga benda yg sama . How can ? dunia ni kecik je , mana-mana pergi orang kenal kita . Even nak menipu ke apa , kebenaran ada pada org lain . Mata lain ramai yang memandang .

Aku dpt news dari someone , even news tu dah lali aku dengar tapi benda tu lain dari yang lain hari ni . Lain nya sbb orang yg bg news tu org lain .. tak ke malu muka aku bila org dh tanya soalan yg tak mampu aku jawab ? malu mmg malu .. nak buat mcm mana , nak tak nak kena terima jelaa . Maybe ni salah satu ujian saat-saat akhir aku ngan dia . Aku tak terkejut dgn news yg org tu bgtaw , tapi apa yg aku terkejut org lain yg nampak . Sedih .. pedih . Sakit .

Malas sebenarnya nk bersuara , aku diam lagi bagus . Biar laa dia nk buat ape , yg aku tahu aku tak pernah nk betray dia dlm relation ni .. Penat nk mengharap lastly aku jugak yg merana nanti .. macam ni lagi bagus aku rasa . Buat hal memasing , if dia nk cari aku just cari . Tak cari pun takpe , aku tak kisah . Aku ada ke takde sama je , takde function kat dia . Nothing .

Tuhan tu maha adil kan ? :') . Bila dia nk tunjukkan sesuatu , even aku tak nampak tapi aku tahu . Mmg tahu sgt , sbb instinct aku mmg kuat dpt rasa something pasal dia . Rupanya bukan sorang dua yg nampak tapi dh bertambah lg sorang .. Haihh , sabar She sabar . Sabar tu separuh dari iman besar ganjaran bagi org yg bersabar nih .

She's hurt , mentally and emotionally but everyday she walks with a smile , because that's just who she is.. The girl who never stopped smiling

No comments:

Post a Comment