Thursday, March 21, 2013

Purdah

Tadi check kat TL pasal purdah . Saje je sbb aku mmg dh lama teringin pakai purdah . Check punya check arini punya TL pasal purdah banyak gila . Budak batch 95 madah semua sibuk nak pakai purdah sebab malu nak amik result SPM katanya . Haha , manusia..manusia .


Salah satu contoh Asian ladies . Pehh , melting siaa tengok mata dia yg menawan tuh T_T kalau la mata aku cantik macam tu kan best . Allahuakhbar indahnya ciptaan Allah ni .

Lets see , apa komen para Adam pasal perempuan pakau purdah ni . Haa , sampai pakau jadi nya . Err , pakai laa ! Okay pakai .

Actually aku terperasan kak Nadia ecoh pasal purdah kat TL tuh tgn aku pun gatal mencari pasal purdah .


Setuju ! PAKAI PURDAH SEBAB NAK TUTUP KECANTIKAN YG ADA . Jyeah , even ada part kat bahagian muka aku ni cantik *maybe , tu sebab aku nak pakai purdah . Ada laa 2 ++ org tegur bibir aku seksi . Ouhh ! malunya . Dan , disebabkan itu tak salah rasanya kalau kita menutup kecantikkan yg boleh mendatangkan syahwat rite ? hehe . *TutupMuka*

Cer tengok budak cute ni , dah laa shawl dia sama ngan shawl aku . Alahai , jealous kayy jealous .


Time nikah nanti pun nak berpurdah macam ni jugakk laa . Heheh . Rare tak ? Aummm .




*Abaikan budak yg sebelah tu :')

So then , Insyallah one fine day it will became my real dream .





No comments:

Post a Comment