Thursday, March 21, 2013

# 4Bulan

Yelaa , memang aku je yang ingat date nih . 21 . Uhh , aku tahun ni 21 laa ! Ouhh , aku declare pun 21hb erk ? Hmm . Diam tak diam dh 4 bulan berlalu . Empat bulan terikat dengan si Bonceet . So far so good . Dalam masa tuh jugak banyak kali laa tarik muka , tak bertegur , bergaduh kejap then okay balik . Biasa laa tu kan , normal . Kalau madah nk sweet je pun tak best gak . Asam garam perhubungan . Cehh , haktuih !

Semalam , lepas 2 hari tak message ngan dia tetiba dia msg tanya aku tak rindu kat dia ke . Gila nya tak rindu , kalau dh hari² ada orang kacau tetiba org tu hilang . Ofc la rindu rite ? Hmm , tapi..tapi dapat msg ngan dia kejap je ! Sebab dgn lajunya dia di culik bunian mana ntah , langsung tak dpt dikesan . K fine . Dah biasa mcm ni . *Dejected*

Then , pagi nih ..tengok je kalendar baru perasan hari ni 21hb March 2013 . Ouhh ! budak Spm batch95' amik result arini . Tapi aku rasa mcm ada something je ngan hari ni . Fikir punya lama baru teringat , dh date due rupanya .

Yeah , mmg tiap kali date sampai aku je yang ingat . KENYATAAN ! . Dia ? haremmm.. Lelaki kan , mana nak ingat . Masa first² je dulu ingat , dh lelama dh lupa . Alasan dia bila kita ckp ingat tapi saje tak nak mention . Hek'eleh cakap jelaa tak ingat , kan senang ~

"To my dear Bonceet thank being with me after this 4 month , I really appreciate what have u done for me ."

No comments:

Post a Comment