Thursday, January 24, 2013

Mengidam ?

Heyyy .. seronoknya dapat makan free ! hikhik . Lucky , aku dapat makan free arini . Mana taknya dah lama kott aku ngidam makan Spaghetti dari ahad lepas baru dapat hari ni . Thanks to Muhammad Ashaari aka MA sudi belanja aku makan arini . Ingatkan call ada apa laa kan , semata-mata tanya aku ngidam apa aritu . Ingat dah lupa , rupanya dia tetap tunaikan ! hikhik .

Tengok dia datang dengan Yusee . Panas-panas terik pakai sweater ? gila eh . Haha . Okay , pape pun thanks atas delivery percuma ni . Jemput makan sekali tak nak . Janji perut aku kenyang dah la \(^_^)/

Jemput tengok semua . (^.^)

Cehh ! siap bagi resit nak claim balik ke ni ??

Pape pun maceh MA . Thank sebab memahami kehendak tekak yang mengada-ngada nih . Huu , tak laa rasa terkilan sangat tak dapat makan . Hilang rasa ngidam . Kekeke .Lepas ni boleh la nak ngidam lagi , hope so dapat makan free lagi . Jahat tak ? jahat tak ? alaa , bukan selalu ~


1 comment:

  1. untungla !! dapat makan yang sedap2,, walaupun kekasih lama bagi..

    ReplyDelete