Sunday, January 20, 2013

# 2 bulan

hari ni 20hb Januari 2013 ke ? haha . Nak conference kejap bole ? ala-ala nak jakun sikit . Kekeke , esok 21 bersamaan 2 bulan . Eh ape benda yg 2 bulan ? hmm , aku dah pregnant 2 bulan . WTF? Sila muntah darah laju-laju atas statement aku ni (=.=) takde laa . Hehe , dah 2 bulan bersama Onceet . 

Diam tak diam kan . Takpe laa , aku je yg jakun lebih . Padahal dia tak ingat pun (-.-") kita tak kisah , sbb kita menghargai relation nih . Even dalam masa seminggu lepas ni kita break up kejap sebab ada sikit probs tapi dalam hati sikit pun takde benci kat dia . Geram tu adelaa , spe tak geram kan . K fine kita sedar diri kita yang kekurangan ni . Ahaks !



Nothing special utk this time , cukup laa specialnya hubungan aku ngan dia dah baik semula . Aku tak suka masam muka lama-lama . Rasa janggal . Org pun asyik dok tanya dia je . Sakit jiwa tau !

Happy "un" anniversary Onceet . #Eh ada ke un anniversary eh ? Ahh , bedal jelaa janji happy . Okay bye .

No comments:

Post a Comment