Sunday, January 20, 2013

Finnaly after a one week ...

Pagi Ahad yg sungguh nyaman ~ huhu . Angin pagi hari ni best sangat , baru-baru lepas hujan kan mmg la best (",) . Before pegi kerja tadi ayah sempat pesan , cuaca baik cam hari ni pakai la baju biru . Biru nampak tenang , nanti orang yg tengok pun sejuk je . Haha , apa lagi lepas je take bath aku pun choose baju biru , nasib la ada .Well , otw pegi keja je dh ramai yg senyum kambing ngan aku tak kurang yang wish "good morning" woo..hati banyak senang ini hari . Hehe .

Sampai kedai je Kak Kiah sebelah ajak breakfast ngan dia sekali , tapi before that aku kena laa bukak kedai n siapkan apa yg patut . Siap semua baru melantak . Okay , cun sangat sbb mmg lapar dari semalam tak makan even makan share tapi mmg berkat .

Dah habis suapan terakhir tu , suddenly kan .... Onceet panggil aku nak bagi pendrive aku balik sbb aku ada urgency kerja . Upss , okay kuatkan semangat utk faced ngan dia . Jyeah , masa seminggu cukup laa nak tarik muka memasing .Demi tak nak spoilkan mood layan jelaa macam biasa . Okay as he want to go breakfast sempat aku kirim air , lepas makan tak minum air tercekik laa aku!! 

Thank Onceet belanja air , lupa nak say thanks . (-.-") . Dan..dan aku lupa jugak nak sampaikan pesan orang dekat dia . Omaigod , ape yg aku ingat sampai sume benda aku lupa nih ? Ya allah , amanah org tu . Ishh , irresponsible betul laa aku nih .

No comments:

Post a Comment