Thursday, January 17, 2013

Kursus Pra-Perkahwinan




Hik hok .. see , ada orang jealous sebab ada org mention nama kita dekat dalam entry blog kak yani . Hehe , kesian kak farah kita sebab nama dia tak kena mention . Takpe kak ! jauh di sudut hati kak yani ada tersirat bermacam cerita pasal awk maybe tak muat kot nak type dalam entry . Hehehe .

Okay , entry aku hari ni bukan nak habis cerita dekat situ je but ada lagi yang lagi menarik utk di share . Hoho , kalau ikutkan bulan ni aku dah pergi kursus kahwin tu tapi memandangkan aku dah banyak keluar duit bulan ni so postpone ke bulan depan . Tu pun terperasan dekat TL 2 orang kakak aku kak farah n kak leeya dok sibuk nak g kursus kahwin . Aku pun apa lagi follow laa sekali . 

Anyway , aku nak sahut cabaran akak aku yang nak sangat aku pergi kursus kahwin arytu kan . So now is the time . Fuhh , berdebar je rasa nak pergi .. Maklum laa tak pernah follow kan ~ hehe . Untung nasib lepas-lepas pergi kursus ni aku boleh terus kahwin ke . Mana laa tau kan .. yelaa azam aku tahun ni pun memang nak kahwin hujung tahun ni . Insyallah . *sila muntah darah secepat mungkin* Okay , aku dah merepek sila abaikan .

So next month wait for me . Fuhh , confirm full schedule aku minggu tuh mana nak pergi kursus mana nak hang ngan ladies² mana nak...ouh , tu biarlah rahsia dulu . Omaii , mintak-mintak semua smooth je . Amin .

No comments:

Post a Comment