Sunday, January 27, 2013

Jogging Time !

Yeay yeay ... pegi jogging ! beria sakan aku kan ? tak payah nak suka sangat . Yeye sokmo je nk pegi jogging sangat , dari tahun lepas tak jugak pegi . Eh , kali ni jadi laa . Sebab apa ? sebab Yan yg ajak . Nak tunggu pegi ngan Onceet mmg jenuh laa . Yes , arini aku pegi .. ouh pagi tadi laa . Okay , janji ditepati tau . Kitorang pegi jugak .

Well , Onceet mmg pemalas . Beriye nak ikut .. last minute cakap tak nak pulak . Besarkan perut je . Haha . suka nya aku kan nk kutuk orang . Baru pegi sekali dah jakun , jap ! bukan sekali maksudnya dah lama tak pegi laa . Pegi ari Ahad memang la Tasik penuh ngan orang , nak tak nak jogging jelaa.

Serious lawak ! sebab aku yg kecik dari Yan dah pancit awal-awal . Huh ! gila laa , mana stamina aku hilang erk ? tu laa bila lemak dah tepu dalam badan , baru lari anak sikit dah pancit . Huuu , malu ~ takpe laa , asalkan dah lepas niat nk berjogging kan . Dapat 3 round *tak sampai kot .. terus balik . Jam dah pukul 8 lebih aku kena masuk kerja . 

On way nak ke kereta tuh , Yan dah sampai depan dulu dia mesej aku cakap nampak si MA pun jogging gak . MA ? wuu , immediately aku call dia . Org nga jogging kan , pick up phone pun lambat semacam . Dah tu baru perasan yang dia dengan Ayu . Atoto kemain lagi dorang ye . Hehe .

Okay , chaww balik terus g kerja . Hmm , satu hari ni aku banyak benda kena buat . Tengahari g wedding Kak Eyla aku . K takpe , bergerak cergas sikit . Hehe . K bye .

No comments:

Post a Comment