Saturday, December 8, 2012

U better go down !

Masalah ! masalah ! masalah ! Tiap hari ada masalah .. Bila ada masalah aku rasa down , mood ta menentu rasa nak marah pada semua orang . Aku ada masalah aku sendiri , bila orang tambah masalah kat aku rasa macam aku nak hilangkan diri aku dari semua orang , biar orang terus tak jumpa aku dan tambah masalah dekat aku . Kau tak faham ke ? , i've my own problem .

Aku faham bila orang lain ada masalah , sebab aku sendiri ada masalah . Bila dah ada masalah perlu la cari jalan penyelesaian kan ? yes aku tahu tu . Aku sakit , susah semua usaha sendiri aku bukan tak nak mintak tolong kat orang , tapi selagi boleh aku try usaha sendiri .Maybe pada pandangan org lain nampak cara hidup aku senang , tapi sebaliknya pada aku . Aku bersederhana , aku guna duit atas kerja keras aku . Aku tak pernah nak mintak duit dari ayah aku lagi . Dan tanggungjawab aku pada parent aku jadi besar sekarang.

Aku sedih bila orang judge aku memacam . Tak cukup ke apa yg selama ni aku dah bagi ? fikiran singkat , nampak aku hidup mcm senang tapi hakikatnya kau tak tau pape .Enough la , memang lepas ni aku jadi org yg paling KEDEKUT . sebab apa ? sebab aku bagi org tak hargai , aku tak bagi lagi org label aku kedekut . So , biar aku jadi kedekut terus hati aku senang dari aku tak jadi kedekut tapi langsung tak di hargai !

The past is past . Kalau ada bahagian tu utk aku , ada lah .Kalau takde pun aku tak kisah , bukan jenis aku nak mintak² . Kau nak bagi aku amik , kau tak bagi aku diam . Sebab bukan aku yang berjanji .

*stop judging me without any proof .Thank you.


No comments:

Post a Comment