Saturday, December 8, 2012

Lelaki misteri

Orang cakap mimpi tu mainan tidur . Syaitan saja menggangu kita sewaktu tidur . Tapi , ada juga orang mengandaikan sesuatu petanda tu daripada mimpi . 

Nak di ceritakan pasal mimpi ni 2 kali aku dapat mimpi aku dah berkahwin dalam masa seminggu ni . Dalam 2 mimpi tu , aku kahwin dengan 2 orang lelaki yang berbeza . Apa petanda dia ? gila . Aku sekarang tengah bercinta dengan si Bonceet , tapi yang jadi fantasi nya dengan orang lain . Orang yang aku tak kenal langsung pulak tu !

Mimpi malam tadi je aku masih boleh ingat lagi . Another 'nightmare' tu aku dah tak ingat .Apa yang aku ingat , aku beli something dekat mall dengan one guy . Muka dia aku tak nampak , orang dia tinggi dari aku . Tinggi sangat! He is tall n dark guy . Err , siapakah gerangan si jejaka yang jadi 'husband' mimpi aku nih ??
Aku dapat tau aku dah kawin pun sebab bila aku balik dari mall tuh , jalan kaki balik rumah ada sorang makcik tegur ."wahh , anak cik Salim ni sejak dah kahwin , terus duduk kat kampung" Kahwin? dari situ aku sedar , mamat yang pegang tangan aku tu husband aku ! Dan .. kawasan dlm mimpi aku tuh adalah kawasan rumah lama aku . Kampung Sentosa , cahaya baru . Omaigod .

Bila bangun pagi , aku terus je fikir . Siapa mamat tuh ? eee .. nak tau , nak tau ! Confirm aku banyak sangat berfikir lately ni . Dengan masalah aku lagi , pulak ada kakak sedara aku dok tanya bila aku nak kahwin . Now , amik kau .. sampai terbawak dalam mimpi . Huh , boleh pulak mimpi kat kampung . Ni mesti pasal abang aku dah duduk kat rumah lama dan aku jadi jealous sgt . Eee , tak boleh blahh betul .

*jealous kawan aku ramai dah berumahtangga . \(-_-")/ sigh .

No comments:

Post a Comment