Sunday, December 9, 2012

Aku Terima Nikah ..... [?]

Bila da start bab kahwin confirm melarat berhari-hari . Dan hari ni aku menghadap lagi masalah yang satu ni . Pagi-pagi lagi aku dah di hidangkan dengan persoalan kahwin oleh mak aku .Omaigod , omaigod !! mak aku dah start balik nak suruh aku kahwin cepat .Ya Allah susahnya kalau dah tinggal aku sorang je anak perempuan TUNGGAL dalam family yang belum berkahwin . Ergh !



Semalam , bonceet ada ajak pegy wedding budak area taman kitorang merangkap kawan² abang aku jugak laa .So , awal pagi tadi aku baru nak iron baju .On time jugak mak aku tanya iron baju nak kemana , aku bgtaw laa nak pegy wedding kawan . Mula dah dia membebel 

"asyik kau je dapat undangan orang , undangan kau bila lagi? , tak dengar ustaz kat tv tu cakap kalau ada anak perempuan tuh kahwin kan je cepat²"....bla bla bla ~

Alamak (-_-") . Ni yang aku bosan nih .Haha . Selamba je aku jawab , umur aku muda lagi banyak lagi masa lagipun abang aku 2 orang belum kahwin so biar laa dorang yang kahwin dulu kan . (",) .Relax ye mak , Kak Ana n Kak Lyn dulu gatal sangat kahwin awal *jahat mulut aku . Abg Eijan n Abg Arin pun belum kahwin kan . Tunggu dorang da settle baru anak mak ni pulak kahwin okay .

En.Bonceet , awak nak kahwin ngan kita tak ? \(^.^)/ . Haha .

# Sakit hati ngan Abg Eijan aku , nak tunggu Abg Arin aku kahwin dulu baru dia pulak nak kahwin . Err , sibuk jelaa ! Kau laa kahwin dulu , harta kau dah banyak .


No comments:

Post a Comment