Monday, December 10, 2012

Semangat Harimau Malaya | Birthday Boy blink²

Semalam , siaran langsung perlawanan Separuh Akhir pertama Piala Suzuki AFF 2012 Malaysia lwn Thailand . Azri pakat nak tengok kat luar . Dan aku terjebak sekali ikut rancangan dia . Time lepas balik kerja tuh , Yan ada  mintak teman dia pegy bank nak keluarkan duit . So , pegy je Pusat Bandar sebab nak beli "hadiah" special utk birthday boy kita , Azri .Hehehe #untung laa dia dapat bebear besar dari gegurl dia .

Okay , dah keluar duit terus go pegy beli barang dekat kedai area rumah aku je , sebab kat PB mahal bebenor . Then , terus balik rumah mandi n siap² bagai . Mr.Bonceet sudah text aku tanya kat mana n nak pegy pukul berapa , immediately aku suh je dia datang rumah bawak Azri sekali .

Lokasi melepak , Kebayan Taman Mawar je . Haha , plan sampai nak ke Cahaya Masai segala .. disebabkan memasing takde helmet so canceled . Cik Yani kita bbm ajak ke Megah Ria , ouhh..semakin jauh dia ajak ! Takpe laa , next time kita pegy ye (^_^) . 

Woo , minum bercawan-cawan makan berpinggan² *Ehh , makan banyak tu Yan..Kuat makan dia sekarang ni .Haish..takpe laa , ada org sayang . Dan , keputusan seri antara Malaysia n Thailand .Takpe la , masih ada peluang utk Malaysia menang. Malaysia boleh !

Makan dah , tengok bola pun dah . Masa utk memberi "hadiah" bermula .Belum apa² Yan da "bagi" dulu so dah kantoi la . Takpe , atas motor masih boleh main baling² lagi ..tapi , tapi sayangnya aku n bonceet terpisah antara motor Azri n Daus .Boleh pulak kan bonceet bawak jalan² satu taman . Saje je dia ni , dah tak nampak bayang dorang baru call Yan terus . Rupanya kat CC je !

Perasmian memberi "hadiah" tu dah berlalu dah . Ouhh , sedih melihat Azri bagaikan artis 70an berkelipan di tengah malam . Bhaha . Pedih mata kau ! Aku n bonceet tak lepaskan peluang nak bagi sekali . Nasib la satu  badan dari rambut ke kaki kau penuh kilat². Oh yeah ! aku seorang yg terselamat dan sebelum aku menjadi mangsa bonceet cepat² ajak aku balik rumah .

#sayang , takde gambar koleksi budak kena prank nih . Haha .




No comments:

Post a Comment