Saturday, December 8, 2012

Spend time

Bila idea² gila datang secara tiba-tiba mula laa datang nye kerja buang masa dan tak sepatutnya di lakukan . Tu laa yang terjadi semalam bila Yan da mula gila nak color kan kuku dia . Immediately terus cari nail color dekat kedai accessories dekat pusat bandar .

Dapat color yang tak menarik , nak tak nak bedal je buat . Dah beli, tak pakai takkan nak buang pulak . Buat pulak kat kedai , kalau dah jumpa kepala gila semua jadi gila . Azri n Syuk pakat nak pakai jugak , yelaa .. layankan je . Ehh , bonceet takde time nih , dia pegy main badminton .*Okay , dia dah jual Bb dia so no more bbm with him after this . Hmm , it's okay .

Color not interesting .
Dan ! dan hari ni , bonceet nampak color kuku aku . Err , dia tak suka ! aku peduli ape , bukan nye aku serious nak pakai pun . Aku tengah 'cuti' sekarang ni so pakai jelaa . Kang dah okay nanti aku polish laa balik . Bukan susah mana pun . Huh !

K bye .

No comments:

Post a Comment