Monday, December 17, 2012

Kerja Gila

Plan hari ni nak berjogging ngan Bonceet terpaksa cancel . Semua gara-gara pasal semalam punya plan yang gila . Semalam punya pasal gak DIET aku hancur lebur untuk satu hari . Grrr ! Nak jogging pun sampai dah tak larat , ikutkan aku boleh je . Tapi kesian dekat Bonceet , now ni confirm² dia kat bantal lagi . Malam tadi balik takde pun message aku , sure lepak gila dia semalam . Nasib dia tak kena drive .

Meh tengok gambar orang² yang buat kerja gila semalam . 

Menara Taming Sari



 Hujan pulak tuh .. dah tu , ada kejadian yg tak diingina berlaku . Haha , bergesel ngan kereta org time nak parking . Terus blah pulak tuh ! Haishh , kejam .Yan .. yan , haish .. kalau la kau bukan BFF aku takde nye aku nak ikut kau buat kerja gila ni kan . Takpe laa , ni je masa kita nak spent time bersama kan .

Okay la cun . Sorang gemuk , sorang bonceet (Y)

Grr , ta ready ! tengok baju Bonceet tak kemas .

Haa , see kan.. Si Gemuk dan Si Bonceet . yeay ! aku memang betul gemuk sekarang . Lepas ni nickname Gemuk aku akan diambil alih oleh Bonceet pulak , sebab dia semakin gemuk sekarang ni . Aku ? aku kan on diet sekarang . Tunggu je aku kurus balik . Hehe .

Time utk balik...!! See , jammed !

Cuaca lepas hujan . Kabus tebal

Nampak kan suasana kat Highway macam mana ? okay tu lepas² hujan . Kabus dia memang betul tebal , time ni around 5pm dekat area mana lupa pulak .

Macam kat Genting .

Tengok kabus tebal macam tu teringat pulak Bonceet ada plan nak g Genting lepas ni . Dia cakap Melaka balik hari dah buat , lepas ni naik Genting pulak la balik hari . Wahahah , kerja gila la weyh ! See jelaa mcm mana nanti , nothing impossible kalau ada usaha . HAHA .

Okay , memasing dah penat . Chaww balik singgah makan dekat kedai cik Marrissa mak Nadia . Ummm! Ayam Penyet dia sedap ouh . Ni la baru first time dapat makan , sebelum ni dengar cakap org je sekali dah rasa amik kau ! Sambal dia meletop ! Ehh , picture takde . Lapar sampai lupa nak amik gambar , takpe lain kali ada . 

Okay , bye .

No comments:

Post a Comment