Sunday, December 16, 2012

Malacca , I'm coming !

Okay , plan last minute . Sempat lagi aku update blog sebelum nak gerak sana . Well , semalam malam Yan n Azri datang rumah ajak aku ikut dorang jalan ke Melaka . Memula memang aku tak nak , sebab malas . Lagipun yayunk Bonceet ada majlis persatuan dia . So , baik aku kerja je .

Di sebabkan di paksa n kesian dekat kawan aku Yan yg nak sangat aku ikut ,so aku join jelaa n immediately  text Bonceet sama ada dia nak ikut tak . Haish , kan senang kalau awal² dia cakap dia tak kisah kalau nak ikut . Masalah sekarang , aku yg jadi serba salah sebab dah libatkan ngan plan gila kawan aku nih . Tak pasal² dia kena cancel pegy majlis dia .

It's okay laa , kalau tak entah bila lagi agaknya nak berjalan . Now , time utk berjimba . Bhaha . Goodbye !

No comments:

Post a Comment