Tuesday, December 18, 2012

Tak senang duduk

Hari ni Bonceet datang awal pagi , tu pun sebab Jad yg ajak dia dtg cc balik . For sure confirm dia tak balik rumah dari malam td . #Tiap hari jadi burung hantu dekat Cc. Haishh , nak jadi ape ntah agaknya . Semalam satu hari dia tak dtg , tido terus lepas balik Melaka sampai malam dia call aku , tu la dia baru bangun .

Tengok muka dia macam orang penat sgt ! Tau-tau , rupanya dia sakit gigi . Haishh..baru je baik demam ni dah datang sakit baru . Demam dah la lama , sebulan lebih kott .. ni sakit gigi entah bape lama agaknya . Dia yang sakit , aku yang risau . Tengok muka dia yg tak bermaya tu aku pulak rasa sakit dia . Dah sakit sangat mata aku tengok dia kesakitan aku pun terus belikan ubat utk dia .

Nasib baik klinik dekat sebelah je , aku belikan dia Painkiller dgn ubat sakit gigi dekat kedai runcit sebelah . Lepas je dah makan , rasanya dia dah tak tahan ngantuk dia pun hulur tangan nak salam then blah balik rumah . Hmm , bagus sangat la tuh aku tengok pun naik risau . Macam org yg serabut sgt muka dia . Hope dia tidur hilang la sakit dia tuh . 

Amin .

2 comments:

  1. terima kasih sayang sebab menjaga hubby dgn penuh kasih sayang ea . iLoveYou <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome , small matter jelaa yayunk . Takkan nak tengok je awk sakit depan mata .

      IsygYou ♡ .

      Delete