Tuesday, November 6, 2012

Nervous Selalu ada

Alhamdulilah Ya Allah , ta ku sangka tak ku duga .. dekat 2 tahun dia menghilang dari aku akhirnya Si Gila aku nih datang meet aku arini . Ta expect kalau dia nak meet aku arini . Happy siot !

Starting semalam laa , aku ngan dia berchatting . Tangan aku ni gatal je kan nak pm dia , ingatkan ta nak layan . Layan jugak tuh ! Borak punya borak tetiba dia ta reply aku nye message . So tak kisah laa , maybe dia busy kan :)

Tapi , tapi tuh kan .. tadi dia tetiba pm aku


Weyhh , dia datang meet aku laa ! Omaii , segan nya ! Err , nervous okay meet dia setelah sekian lama terpisah (-.-") *aku tengok tangan dia menggigil masa cakap ngan aku. Kesian ! hehe . Btw , aku terharu sangat sebab dia sudi datang meet aku . Ada laa dia luangkan masa sejam lebih meet aku before dia masuk kerja . Hikhik , malu sampai terkunci mulut dari nak berkata-kata .

Dia kata dia tak expect kalau dia nak dtg meet aku , tapi motor dia bawak dia datang meet aku . Hahaha , lawak laa kau ni GILA .
K bye !






No comments:

Post a Comment