Wednesday, November 7, 2012

Makan , Karaoke ! Makan , Karaoke ! Hmm ..

Lately ni , aku selalu kena tinggal sorang² dekat rumah tau ! Semua gara-gara abang aku dah bukak kedai baru dekat kedai lama bapak aku tuh . Hmm , bosan siaa kena tinggal jek . So , disebabkan oleh itu aku pun mengambil kesempatan tu untuk keluar enjoy . Yeay ! 

Semalam , keluar makan ngan Yan . Berempat pergi aku , Yan , Azri n Syukri . Plan nak ajak si Buncit , tapi oleh kerana dia ta nak sebab melayan paan dia yang jealous sbb Si Gila meet aku tengahari tuh . LANTAK LAA KAN ! aku dah ajak , terpulang dekat dia nak merajuk ke apa ! Hehehe .

Balik kerja , tak kena suruh pun .. Si Syuk ni baik sangat nak hantar aku ! Dan lebih pelik lately ni dia macam caring sangat pasal aku . Haishh , nak di ikutkan aku sekarang "close" dengan Buncit , tapi macam dah ke lain pulak pergi dia (-.-") . Memang laa dulu dia ada cakap pasal hal ni , tapi .. tu kan dah lepas ? Dia sekarang pun dah ada GF , so what he want from me ? Aikss .. pening² .

Okay , abaikan . Aku ingat plan nak g makan tak jadi , rupanya dorang terus terjah rumah aku kan ! memang laa kena menunggu aku siap .Haha padan muka korang . Pegy makan dekat je , kat Kota Masai nun . Makang seafood . Boleh tahan laa , biasa je kan . Di sebabkan oleh kerana suatu "kejadian" tlah berlaku , kitorang terpaksa pergi karaoke utk menenangkan Yan . 

Apa kejadian tu , tak perlu laa tau . Biar aku ngan Syuk je tahu apa yang kitorang nampak n rasakan :)

Lepas ni , bertambah laa gemuk aku kalau asyik makan ! makan ! makan ! Dah laa makan malam-malam pulak tuh . Ishh . Takpe laa , janji sihat .





No comments:

Post a Comment