Monday, November 12, 2012

Akhirnya aku lihat DIA tersenyum (",)

Kita mula bermain mata , mula timbul rasa bahagia ....
Bila dia senyum pada diriku , hatiku rasa tak menentu ~ Ohhh ohhh ~

Haa , lirik lagu ni ada kena ngan hari aku arini . Ade laa sikit kan :) . Sebabnya kan , MA datang meet aku lagi arini ! Dia da janji semalam nak datang meet aku , aku ta expect laa dia betul nak dtg . Nasib aku baik sangat² laa sebab MR dah balik dulu . Kalau tidak , mati aku woii !! Tapi , tadi tu pun dia da tacink bagai ! Dalam diam dia bukak FACEBOOK aku time aku g CC abg aku . Yall !

Okay , aku tak nak cerita pasal MR but now aku nak cerita pasal MA :) . *Banyak nye pakwe aku kan ? ehh .. bukan pakwe laa , just friend je ! Dia dah janji nak datang kan ? Dia datang . Pulak , aku nga busy melayan customer . Dia IM facebook aku , dalam masa sama jugak aku nga BBM ngan MR jadi laa celaru aku ! Dia pm tanya siapa ada kat kaunter , dia segan nak masuk . Pulak dah ! 

Dengan segera , aku bukak pintu suruh dia masuk . Alahai , dia SENYUM dekat aku laa ! senyuman manja kau ! Uwee , sweetnya dia senyum :* Oleh kerana aku busy melayan customer aku biarkan dia belek² camera Canon aku sebab dia nak belajar sangat .

Eeee , walaupun sekejap kan .. Aku rasa bahagia sangat ! bahagia sebab dapat tengok balik senyuman dia tadi . Rindu nak tengok senyum dia yg sweet tuh ! Malu-malu miaww pulak kan dia nak bercakap dengan aku . Hehe , it's okay .. Kita start dari mula ye awak !

No comments:

Post a Comment