Monday, November 5, 2012

Penumpang asing di rumah

Tengah duduk menunggu orang fetch we all semalam tuh , Syukri busy melayan call awek dia dekat luar . Orang kalau suka menipu dekat mana² pun boleh kan (",) . Okay , sekarang tak nak cerita tuh tapi nak cerita pasal penumpang asing dekat rumah aku . After end call tuh , Syukri panggil aku keluar rumah ingatkan ape laa . Rupanya dia nak beritahu pasal penumpang dekat depan rumah aku . Selama ni aku tak nampak pun kalau dekat pokok pelam depan rumah tu ada "penumpang" dah sampai ada 3 beradik kott .

Hurr , seram je lepas dah nampak tuh kan . Heheheh . Mata si Syukri nih memang awas gila kan ? memang selama aku sakit dulu suka bercerita dulu . Then aku cakap tak heran laa kalau aku ni memang ada orang jaga :) . Bila beritahu kat abang aku selamba je dia cakap , 3 benda tu laa yang "menjaga" aku selama nih . See ? abang aku pun cakap camtu kan ? hahaha .

No matter laa kalau aku duduk sorang² kadang tak rasa takut tuh . Cuma sometimes bila datang perasaan takut tu je . Tapi dah buat bodoh je lama² dah lali ..Hmm , hidup ni ada macam² makhluk kan ? apa pun rupa makhluk tu dia tetap ciptaan ALLAH swt .

So , percaya atau tak kita tak perlu terlalu takut dengan "benda" camni . Sebab dia makhluk tuhan jugak :)







No comments:

Post a Comment