Wednesday, November 28, 2012

Hanya utk DIA

Demi semua yang aku jalani bersamamu ,
Ku ingin engkau jadi miliki ku , ku ingin kau di sampingku ,

Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta ,
Dan hanya dirimu yg bisa membawa syurga dalam hatiku .

 Yes ! lagu dah bertukar , lagu favret aku dengan dia .Oleh kerana dia dah dapat tahu pasal blog aku nih , so aku amik inisiatif utk tukar lagu fevret dia .

Sedap ? sedap sampai menjilat ibu jari kaki kan ? (Y) . Haha , well suara dia Umphhh ! aku yang nyanyi tu . Khas utk dia . Pftttt ! suara kalau sedap takpe laa jugak , nak mengaku aku yg nyanyi .

Actually , aku cari lagu ni penuh kesungguhan . Before tuh nak letak lagu dari Agnes Monica tp disebabkan takde yg sesuai ngan taste aku so aku choose lagu nih .Hmm , aku cari yang female version punya , original dia version lelaki . Aku kan perempuan , so that aku cari cover female . Pulak sedap dia nyanyi kan , boleh laa  aku letak . 

Function dia satu je , tiap kali dia buka n baca blog aku dia boleh dengar fevret song dia . Perempuan yg nyanyi kan , so dia boleh laa dengar macam aku yang nyayikan utk dia . Bernas tak idea aku ? hehe .

Ku ingin engkau menjadi milikku , 
aku akan mencintaimu , menjagamu selama hidupku ,
Dan aku kan berjanji hanya kau lah yg aku sayangi ,
Ku akan setia disini , menemani ... 








No comments:

Post a Comment