Tuesday, November 27, 2012

Perasaan tak menentu

Semalam , aku tido tak lena langsung . 2,3 hari ni tido kejap² asyik nak terjaga ke . Sampai sakit kepala nak lelapkan mata ni balik . Start dari pukul 12 lebih , 2 pagi aku rasa paling angin bila mata ngantuk tp tak boleh nak lelap . Berjam jugak laa aku menunggu nak lelap . Lastly dapat jugak lelap .

Tiap kali bangun tengok phone kalau ada update . *dah jadi kebiasaan login fb , biarkan on terus . Tengok² notify penuh dengan nama DIA n nama Yan . K dah check , log out fb terus tido .

Subuhnya bangun , phone aku penuh dengan 3 miss called dia , BBM dia . Padan laa aku ta sedap aty , ayat bbm dia suh aku check comment dekat blog aku ;



Aku rasa tak sedap hati sebab kau dah baca blog aku sepanjang aku tengah tido kan ? Aku dapat rasa bila something happened dekat kau . Memang tak silap lagi laa , aku dah agak satu hari kau akan baca blog aku nih .

As for your information , entry aku pasal yang kau komen tu entry da lepas kan ? So , that means benda da lepas n aku dah lupakan pun .Insyallah , dengan izin Allah aku akan tanam balik kepercayaan aku pada kau semula mcm mana yg kau nak . Aku akan jaga relay ni mcm yang kau cakap tuh .After this , if something happen aku tak akan bersuara . It's been up too you nak buat apa :)

Bila aku dah kata aku terima kau , aku serious terima kau . Benda yg lepas jangan laa diungkit balik . Hope so kau faham ye yayunk . I sayang You .


No comments:

Post a Comment