Saturday, October 6, 2012

Teman Tapi Mesra

Salam , hello . :)

Hee , bila dah update blog nih mesti teringat dekat Double MR nk dijadikan kewaijipan kot update pasal dia . Humm , takpe laa dah alang-alang nih update terus je . Ada cerita pasal dia nih so boleh laa masuk entry .

Hmm , takde ape yang special tapi pada aku kali ni aku dah boleh solve kekeliruan yang bersarang lama dalam kepala otak aku selama ni . So , lepas ni aku dah boleh tarik nafas lega n dah ta fikir macam² lagi . Agak² ape yang aku nak share nih ye ? Okay , semalam enn aku keluar ? so , entah macam mana boleh terbukak cerita pasal aku ngan Double MR ni pun aku tak tau start dari mana . Time on the way balik rumah tu laa , tiba² Double MR cakap dekat Yan & Azri , "cuba kau tengok kitorang ni , relax je boleh peluk²..tu nama nya Teman Tapi Mesra" . Omaigod ! selamba je dia ni kan cakap camtu . Err , bengang k bengang . Ingat aku ni ape? Tau laa aku pun melayan sama tapi ta payah laa cakap camtu (-.-') macam aku ni murah sangat pulak !




Takpe laa , even kau dah cakap camtu aku dah boleh terima seadanya . Mungkin sejarah antara kita dulu bukan macam apa yang kau fikirkan .. aku kenal kau macam mana . Lagipun depan kitorang smlm kau mengaku sendiri kau dah bertunang , cuma majlis nye je tak tau bila lagi kan ? Takpe (^_^) , kita buat cara kita masing-masing okay , kau layan aku dan aku layan kau . Kau tunang orang , aku girlfriend orang ! Good job .


By the way , terima kasih sebab kau dah anggap aku sebagai 'teman tapi mesra' kau ye . Tak kisah laa ape pun , harap relation kita will never end . Kebahagiaan kau , kebahagiaan aku jugak . Hope so , kau temui kebahagiaan kau suatu hari nanti . :)




No comments:

Post a Comment