Saturday, October 6, 2012

Karaoke | Wedding .

Hey , Salam . Hello :)

Semalam , hari jumaat . Teringat pasal Yan nak release tension sangat sebab dia banyak problem . So , aku amik kesempatan keluar tuh , nak beli present untuk wedding member aku , Choiriah Ahad ni . Dekat seminggu aku tunggu dia text aku balik kalau allowance dia da keluar . Sampai laa semalam , aku try message still lom dapat duit elaun tuh . Nak ta nak , aku pejam mata kuar duit aku dulu . Takpe laa , bukan selalu pun kan .

Kalau dah kuar ngan dia confirm² laa bawak bf kesayangan dia tuh si Azri . , aku ni jelaa keseorangan . Pulak nye , petang uhh si Rashid. dok meroyan nyanyi lagu JIWANG aku pun usha ajak dia g karaoke malam ni . Dia pun on jer ..So , aku ada partner & tak keseorangan laa !

Plan lepas aku balik kerja , gitu gini pukul 8 jugak baru gerak . Yelaa , aku balik kerja alang² dah pukul 7 lepaskan Maghrib terus jek . Call si benyai Rashid ta angkat² , confirm dia tido . Datang rumah dia , memang sah ! Dengan baju petang td , *bukan ptg , dari smlm kot..haha dan seluar pendek nampak sgt lha kan baru bangun tido . So , tunggu dia siap sekejap .

Destinasi pertama we all , Tesco je kot . Bhaha . Memula tuh mmg nak g Jusco but fikir punya fikir nak beli present je kot , so ta payah laa jauh² n buang masa enn . Dah beli ape yang sesuai terus gerak tempat menyumbang suara , biasa laa at Diva uhh . 2jam melalak bagai nak gila segala gerak balik Taman mawar . On the way balik , si Rashid sibuk ajak minum pulak , aku suggest laa dekat Kebayan je , tapi dia nak dekat Taman cendana , aku bantah habisan laa . Sebab situ tempat 'jodoh' kan . Lastly , pegi dekat Cahaya masai je sebelah kedai tempat adik aku kerja .

Makan ta banyak mana , tapi gelak nye lebih dari makan . Hahaha , kalau dah berjumpa benyai ngan benyai memang haru-biru laa jadinya (^_^) . Habis je makan balik laa rumah ye ! haha padan muka pada Yan , sebab dia kena ulang alik hantar aku , rashid ngan azri . Harap maklum sendiri lah ye . Nak ikut sangat cakap bf awak tuh , kan dah kena ulang-alik . K bye !

No comments:

Post a Comment